avatar

ellasar Użytkownik gram.pl (Przodownik) ja.gram.pl/ellasar

Ankieta

Którą serię gier crpg/hack'n'slash cenisz sobie najbardziej?

  • Baldur's Gate
    11%29 głosów
  • Diablo
    19%48 głosów
  • Divinity
    0 głosów
  • Dungeon Siege
    1%3 głosy
  • Elder Scrolls
    8%20 głosów
  • Fallout
    8%21 głosów
  • Final Fantasy
    3%9 głosów
  • Gothic
    28%70 głosów
  • Icewind Dale
    2%5 głosów
  • Kotor
    2%6 głosów
  • Neverwinter Nights
    7%18 głosów
  • Sacred
    2 głosy
  • inną
    4%11 głosów

Suma oddanych głosów: 242 

« poprzednia ankieta

Mój blog (ostatnie wpisy) rss

Filmy

Po ponad dwóch latach przerwy, postanowiłem tu zajrzeć. Przypomniałem sobie hasło, zalogowałem się i napisałem ten post. A wszystko po to, żeby zaprosić Was na inną stronę, nad którą ostatnio siedzę. Jest to skromny blog poświęcony filmom. Może Was zainteresuje. Pozdrawiam i zapraszam:

filmnotki

 

Przy okazji informuję, że Ifrit działa i ma się dobrze. Ja się już stamtąd wyniosłem, ale śledzę postępy teamu. Wy też możecie - zajrzyjcie na stronę:

Ifrit

komentarzy: 0Czwartek, 12 stycznia 2012, 16:18

Ifrit na Facebooku

Zapraszam do śledzenia nas na Facebooku. Zachęcam do bycia na bieżąco - znajdziecie tam świeże, ekskluzywne materiały.

komentarzy: 2Czwartek, 17 września 2009, 05:28

Widać światełko dla Maskarady

Z racji tego, że parę osób (w tym i ja) mogło się wreszcie wziąć za Maskaradę tak, jak wymagała tego sytuacja, postępy są widoczne. Nawiązaliśmy do sposobów działania Redów i w tydzień zmieniliśmy zupełnie koncepcję połowy gry, łącznie z dialogami. W tym tygodniu rozpoczniemy testy głównego questu (przypominam, że wciąż możecie się załapać jako testerzy). Trzymajcie kciuki. Dodaliśmy więcej smaku, więcej questów, więcej akcji i zwiększyliśmy liczbę podejrzanych. Teraz, w czasie gry, będziecie czuć, że prowadzicie prawdziwe śledztwo. Na początku podejrzanych będzie niczym utopców w okolicznych rzekach, ale z każdą rozmową krąg ten będzie się zaciskać. Oczywiście rozmowy to tylko część śledztwa. Przygotujcie się na sytuacje i zwroty akcji jak w prawdziwym kryminale noir.

Mogę Wam także zdradzić plan naszych najbliższych działań. Następne duże kroki to wydanie Maskarady i Rozdroży (nad którymi również trwają prace naprawcze) plus być może parę mniejszych niespodzianek. A co potem? Ruszymy pełną parą z produkcją Ostatniego Miejsca, przygody, która będzie dla nas wielkim wyzwaniem na każdej płaszczyźnie. Rozmiar fabuły i czas rozgrywki będą dobrane odpowiednio do charakteru miejsca, które chcemy stworzyć - wielkiej, monumentalnej, pełnej przeszłości i tajemnic puszczy.

Więcej o OM.

komentarzy: 0Wtorek, 28 lipca 2009, 16:29

Testerów nigdy za wiele

Tytuł tego wpisu mógłby w Ifricie funkcjonować jako motto. Jak wygląda praca testerów u nas? Wyobraźcie sobie: w czasie, gdy Wy czekacie na Maskaradę, korzystając z wakacji, nudząc się i robiąc co tylko dusza zapragnie, oni dzień w dzień, noc w noc dzielnie w nią grają. Przechodzą questy z zamkniętymi oczami, czytają dialogi, które od dawna znają na pamięć, po raz setny pokonują tych samych przeciwników... Założę się, że w momencie wydania przygody to właśnie oni najradośniej odetchną z ulgą. A przynajmniej do czasu, kiedy nie zaczniemy wymyślać popremierowych poprawek.;)

Nie wyobrażam sobie siebie w roli testera gier. A Ty?

komentarzy: 7Niedziela, 19 lipca 2009, 16:52

Rymujemy

Pomyślałem, że spróbuję tu czegoś nowego. Wrzucam tekst sprzed paru ładnych lat. Dla młodszych czytelników niech będzie to balladka mitologiczna. Starsi sami znajdą dno.;) Przyjemnego czytania zatem. Dajcie znać, czy serwowanie tego typu wpisów raz na jakiś czas Wam odpowiada.

 

Statek pijany, czyli rozkosz pływania

O napoju w szkło zaklęty,
Skarbie pełnych, złotych zbóż,
Tobie dzisiaj lud wyklęty
Śpiew pijacki wznosi już!

Siła twoja myśl nam zaćmi,
Upudruje blady nos.
Niechże to się wreszcie zacznie,
Niech powali nas twój głos!

Pijmy, pijmy, niech wysycha,
na bok żale, smutki precz.
Odkrywajmy dno kielicha
Wciąż na nowo - w tym jest rzecz.

Nie zasypiać, nie przestawać,
Upust żądzy dawać swej,
Abstynencji nie uznawać,
Dionizosie, w kielich lej!

Więc zabawa to jest taka:
Tu przed nosem kielich masz.
Musisz zalać w nim robaka,
Niech alkohol zrosi twarz.

Jeśli larwa jeszcze żywa,
Po raz drugi utop ją.
Gdy po wargach wódka spływa
Uśmiechnięci wszyscy są.

(Bo to obłęd, moi mili.
Pić z umiarem - nie wskazane.
Po co się na skromność silić,
Skoro usta piją same?)

Amor schlał się, bydlę sprośne,
Sam się strzałą trafił w zad.
Wkoło wznosi śpiewy głośne.
Zeusowi diadem spadł.

Hades nosem ziemię ryje,
Ares wsadził gdzieś swój miecz.
Cerberowi plączą szyje,
Zeus zaczął śmiechem grzmieć.

Hermes przepił swoje buty,
Afrodycie zmył się tusz,
Hades w kącie leży struty,
Zeus prawie zasnął już.

Afrodyta pije z Korą,
Hera tańczy pośród braw.
Posejdona fale biorą,
Hadesowi wypadł paw.

Cały Olimp drży w posadach,
Gdy dobiega końca gra.
Po kolei każdy pada.
Tylko Zeus biedny czka.

Skoro bogów to zabawa,
Czemu gorsi mamy być?
To są nasze święte prawa,
Żeby przeżyć trzeba pić!

(Bo to obłęd, moi mili.
Pić z umiarem - nie wskazane.
Po co się na skromność silić,
Skoro usta piją same?)

komentarzy: 5Piątek, 17 lipca 2009, 15:59

Wpis przejściowy

Dzisiaj odskoczymy nieco od tematyki ifritowo-wiedźminowej. Podrzucę Wam jedynie link do artykułu, który jakiś czas temu napisałem na potrzeby zespołu. Może Was zainteresuje.

klik!

 

O czym więc będzie? Wychodząc z zupełnie innej beczki, przedstawię Wam sieciową gierkę, na którą się ostatnio natknąłem - Footstar (Planterium Football Star).

Zapewne spora część z Was miała do czynienia z futbolówkami i managerami. Być może zagrywaliście się w Sensible Soccer, Peesa, Fifę, Football Managera, może trochę w Hattricka... Ostatnio popularne stają się tryby oferujące możliwość prowadzenia jednego zawodnika przez wielką piłkarską karierę. I fajnie, ale jest jeden minus. Trudno poczuć więź z drużyną (szczególnie, jeśli nie kibicujemy jej od dziecka, jak np. ja Juventusowi;)) i kumplami z szatni, jeśli steruje nimi sztuczna inteligencja. Zupełnie nowy wymiar zabawy oferuje nam właśnie Footstar. Gra w całości rozgrywa się w naszej przeglądarce i jej atutem jest to, że za niemal każdym zawodnikiem i managerem kryje się żywy gracz. Jak wygląda to w praktyce? Na początku tworzysz zawodnika (pół minuty roboty), znajdujesz sobie drużynę (albo ona znajduje ciebie). Negocjujesz kontrakt z jej managerem i przyłączasz się do teamu. Sztab szkoleniowy i wszyscy zawodnicy są graczami. Na grę swojego zawodnika masz wpływ ustawiając szereg parametrów (w czasie meczu nie ma się żadnego wpływu).  Bierzesz udział w życiu drużyny, przyjaźnisz się z innymi piłkarzami, zmieniasz kluby, słuchasz (albo i nie) swojego managera, wygrywasz, przegrywasz, strzelasz bramki, zostajesz wypożyczony, grasz w reprezentacji... Ogólnie dzieje się.

Bardzo fajne jest to, że mamy naprawdę duży wpływ na przebieg treningu zawodnika i, co za tym idzie, jego rozwój. Do tego dochodzi życie osobiste i kontrola finansów. Przypomina to trochę New Star Soccera, z tą różnicą, że w Footstarze wszystko żyje własnym życiem.

Jeśli macie ochotę przeżyć piłkarską przygodę, spróbujcie tej gierki. Bardzo możliwe, że przypadnie Wam do gustu i wkręcicie się w proponowany przez nią świat.

 

Druga część wpisu to garść linków do interesujących gierek on-line i paru śmiesznych rzeczy:


pozytywna piosenka

rosyjscy mistrzowie jogi

zręcznościowa gierka z czerwoną piłeczką w roli głównej

Warfare 1944 - przyjemna, solidnie zrobiona gierka wojenna

wersja online popularnych piłkarzyków (niestety komputer nie jest zbyt wymagający nawet na najwyższym poziomie trudności)

oraz relaksująca gra, w której odciąć kotu drogę ucieczki

 

Przy okazji mam też do Was pytanie. Zauważyłem, że przy odpaleniu gs-a w fire foxie - jeśli są na nim filmiki z youtube'a, - całość zupełnie się rozjeżdża i robi się zwyczajnie burdel. Jest na to jakaś rada?

komentarzy: 4Piątek, 17 lipca 2009, 01:02

FCR

Pomyślałem, że dorzucę jeszcze parę słów na temat FCR (Full Combat Rebalance), żeby zachęcić Was do wypróbowania moda.

 

Oto niektóre z wprowadzonych zmian:

  • całkowity redesign parametrów gracza i NPC-ów,
  • system pancerzy przeciwników,
  • pełna zbieżność między uzbrojeniem, pancerzem i stylami walki,
  • gruntownie przebudowane drzewka umiejętności, ze stylami walki włącznie,
  • rebalans broni, eliksirów, olejów,
  • znak heliotropu,
  • nowy unikatowy miecz,
  • znacznie szybsze walki, bardziej przypominające te znane z książek,
  • instalator pozwalający wybrać każdy element z osobna do zmodyfikowania,
  • wszystkie usprawnienia znane z Flash Moda. 

 

Full Combat Rebalance to największa z dotychczasowych modyfikacji Wiedźmina. Dla porównania - Flash Mod składał się z 913 plików, FCR liczy ich sobie dokładnie 2175. Zdecydowana większość reguł walki została zaprojektowana i zbalansowana od zera. Zamiarem Flasha było uzyskanie jak największej zgodności gry ze światem wykreowanym przez Sapkowskiego, przy jednoczesnym zachowaniu maksimum grywalności. W efekcie walki stały się dynamiczniejsze, brutalniejsze i wymagają większego zaangażowania ze strony gracza.

 

 

Na koniec zostawiam Was sam na sam z trailerem autorstwa Damiana "Duszana" Andrzejczuka i muzyką zespołu Tesserakt.


klik!

 

Teraz pozostaje Wam już tylko ściągnąć moda i cieszyć się grą. A jeśli Wam się spodoba albo będziecie mieć jakieś uwagi czy sugestie, wypowiedzcie się na naszym forum.

komentarzy: 0Czwartek, 16 lipca 2009, 15:45

« starsze wpisy

Podsumowanie treści istotnych

Gramsajt poświęcony jest działalności Ifrita (głównie na wiedźmińskiej scenie moddingowej) i grom cRPG.

 

IFRIT Creative Group - ambitne, amatorskie studio developerskie, składające się z kilkudziesięciu osób: grafików, muzyków, programistów, speców od fabuły, tłumaczy i innych podejrzanych elementów.

dołącz do nas!

 

 

projekty gotowe: 

Wesele - humorystyczny mod, nasz debiut.

Wiedźminkołaj - przygoda w bożonarodzeniowym klimacie.

Flash mod - zwany wcześniej Insane difficulty mod.

FCR - nowy projekt Flasha. Kompletny rebalans walki i mnóstwo innych zmian.

w produkcji:  

Rożdroża - mod przygotowywany na konkurs CDPR.  

Maskarada - legendarny pierwszy projekt IFRITa, przygoda z detektywistycznym zacięciem - wciąż dopieszczana, wciąż poprawiana.

Ostatnie Miejsce - największy z dotychczasowych projektów, którego fabuła będzie rozgrywać się w stworzonym przez nas Brokilonie.


Więcej o mnie

Krótko o mnie:częściej piszę, rzadziej gram, oprócz tego robię różne dziwne rzeczy.

Moje tagi:crpg rpg i fantasy, literatura, modding, tworzenie gier, wiedzmin

Urodziny:za 8 dni (18 grudnia 1985)

Moje motto:"Niedopita butelka wódki jest jak wyższe wykształcenie - kiedyś może się przydać."

Obecny stan:

Posiadany sprzęt:PC

Moi znajomi

pokaż wszystkich znajomych: 184

Ostatnio gram w

Tytuł gryPo sieci?Ukończona?

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 4221 dni

Moich wejść na gram.pl: 1 106 (#3352)

Napisanych postów i komentarzy: 116 (#1804)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 50 (#182)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 4 601 (#349)

Ostatnie odwiedziny

Archiwum wpisów

  • Maj 2008 (10)
  • Czerwiec 2008 (4)
  • Lipiec 2008 (2)
  • Sierpień 2008
  • Wrzesień 2008 (5)
  • Październik 2008 (5)
  • Listopad 2008
  • Grudzień 2008 (1)
  • Styczeń 2009 (2)
  • Luty 2009
  • Marzec 2009 (2)
  • Kwiecień 2009 (9)
  • Maj 2009
  • Czerwiec 2009 (1)
  • Lipiec 2009 (7)
  • Sierpień 2009
  • Wrzesień 2009 (1)
  • Październik 2009
  • Listopad 2009
  • Grudzień 2009
  • Styczeń 2010
  • Luty 2010
  • Marzec 2010
  • Kwiecień 2010
  • Maj 2010
  • Czerwiec 2010
  • Lipiec 2010
  • Sierpień 2010
  • Wrzesień 2010
  • Październik 2010
  • Listopad 2010
  • Grudzień 2010
  • Styczeń 2011
  • Luty 2011
  • Marzec 2011
  • Kwiecień 2011
  • Maj 2011
  • Czerwiec 2011
  • Lipiec 2011
  • Sierpień 2011
  • Wrzesień 2011
  • Październik 2011
  • Listopad 2011
  • Grudzień 2011
  • Styczeń 2012 (1)
  • Luty 2012
  • Marzec 2012
  • Kwiecień 2012
  • Maj 2012
  • Czerwiec 2012
  • Lipiec 2012
  • Sierpień 2012
  • Wrzesień 2012
  • Październik 2012
  • Listopad 2012
  • Grudzień 2012
  • Styczeń 2013
  • Luty 2013
  • Marzec 2013
  • Kwiecień 2013
  • Maj 2013
  • Czerwiec 2013
  • Lipiec 2013
  • Sierpień 2013
  • Wrzesień 2013
  • Październik 2013
  • Listopad 2013
  • Grudzień 2013
  • Styczeń 2014
  • Luty 2014
  • Marzec 2014
  • Kwiecień 2014
  • Maj 2014
  • Czerwiec 2014
  • Lipiec 2014
  • Sierpień 2014
  • Wrzesień 2014
  • Październik 2014
  • Listopad 2014
  • Grudzień 2014
  • Styczeń 2015
  • Luty 2015
  • Marzec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Maj 2015
  • Czerwiec 2015
  • Lipiec 2015
  • Sierpień 2015
  • Wrzesień 2015
  • Październik 2015
  • Listopad 2015
  • Grudzień 2015
  • Styczeń 2016
  • Luty 2016
  • Marzec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Maj 2016
  • Czerwiec 2016
  • Lipiec 2016
  • Sierpień 2016
  • Wrzesień 2016
  • Październik 2016
  • Listopad 2016
  • Grudzień 2016
  • Styczeń 2017
  • Luty 2017
  • Marzec 2017
  • Kwiecień 2017
  • Maj 2017
  • Czerwiec 2017
  • Lipiec 2017
  • Sierpień 2017
  • Wrzesień 2017
  • Październik 2017
  • Listopad 2017
  • Grudzień 2017
  • Styczeń 2018
  • Luty 2018
  • Marzec 2018
  • Kwiecień 2018
  • Maj 2018
  • Czerwiec 2018
  • Lipiec 2018
  • Sierpień 2018
  • Wrzesień 2018
  • Październik 2018
  • Listopad 2018
  • Grudzień 2018
  • Styczeń 2019
  • Luty 2019
  • Marzec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Maj 2019
  • Czerwiec 2019
  • Lipiec 2019
  • Sierpień 2019
  • Wrzesień 2019
  • Październik 2019
  • Listopad 2019
  • Grudzień 2019

muzyka i cytaty


Acapulco - Ricchi E Poveri

"Podrzuć własne marzenia swoim wrogom, może zginą przy ich realizacji." S.J. Lec

"Porządek jest przyjemnością rozsądku; nieład zaś rozkoszą fantazji." P. Claudel

"Ach, Boże, życie jest tak niezręczne jak podczas spółkowania pierdnięcie." J.H. Krchovsky

"Miała się bawić, a jedynie jest zbawiona" M. Świetlicki

"Pod konarami kasztana, pan sprzedał mnie, a ja pana." G. Orwell

"Pod koniec życia nienawidzili się tak bardzo, że jedno bez drugiego nie mogło żyć." J. Pilch

„ona się śmierci oddaje.
żeby się wreszcie dowiedzieć
do jakiej granicy można się oddawać”
b. majzel

 

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl