avatar

damlon Użytkownik gram.pl (Przewodniczący) ja.gram.pl/damlon

Mój blog (ostatnie wpisy) rss

"Projekt klasy postaci do Diablo 3"

Diablo 3 Konkurs

Od Autora: Kilka słow wstępu. Gry nie zdołałem jeszcze kupić, w związku z tym nie znam dokładnie mechaniki, zasad rozwoju pstaci itd. Trochę poszperałem i mam nadzieję, że na potrzeby konkursu dowiedziałem się wystarczająco, aby postać "pasowała" do gry. Celowo nie zamieściłem ile wynosi koszt i cooldown dla poszczególnych umiejętności/czarów, gdyż uważam, że bez możliwości sprawdzenia tego w praktyce, zamieszczanie tych cyferek jest bez sensu.  Klasa to Wampir. Zapraszam do lektury ;)

HISTORIA:

Calem tej opowieści,
Jest przekazanie Wam pewnych treści,
O bohaterze dotkniętym przez zło,
Co postanowił unicestwić Diablo.

Za winy, których nie poczynił,
Los go Wampirem uczynił.
Hrabiom ów jegomość był,
I w zamku swego ojca żył.
Ojciec bohatera majątek olbrzymi posiadał
Hutami, warsztatami płatnerskimi i kuźniami władał.
Pracowali u niego mieszkańcy  marchii całej,
Rządził on mądrze, płacił uczciwie,
Sympatią się cieszył – i się nie dziwię!

W dostatku i przepychu rodzina jego.
Życia używała do dnia pewnego.
Właściwie nocy, kiedy to brat starszy naszego bohatera,
Z rąk zbójców umiera.
Ojciec w smutku pogrążony,
Rzecze wtedy tako do żony:
„Zamknę me zakłady produkujące oręż,
Który przyczynił się do śmierci syna mego.
By żaden ojciec nie doświadczył już straty pierworodnego.”

Lud poddany wściekł się okrutnie za decyzję hrabiego,
Na niego i całą rodzinę jego.
Utracili pracę i dochód na życie,
Wezwali więc z lasu czarownicę,
Której polecili nałożyć klątwę
Na bohatera, jego rodziców i siostrę.
Wszyscy oni z powodu okrutnej choroby,
Zmarli wciągu kolejnej doby.

Pochówek mieszańcy rodzinie sprawili,
Lecz plugastw sobie przy tym nie szczędzili,
Syna hrabiowskiego szczątki sprofanowali,
Pewnej rzeczy się jednak nie spodziewali,
Rezultatem ich okrutnych praktyk,
Było iż syn ów powstał z martwych.

I jako Wampir, nasz bohater na zamek powrócił,
Nie chciał on jednak zadręczać ludzi.
Stawiał opór swej rządzy piekielnej,
Jednak krwi potrzebował każdej nocy niedzielnej.
Mieszkańcy jego tolerowali,
Gdyż jakiejś kary oczekiwali,
Od losu, za ich postępek przebrzydły.
Postanowili, więc szanować Wampira swego,
By nie napotkać gorszego.

Nocy pewnej z nieba spadła gwiazda,
Bohater pomyślał: „Teraz będzie jazda!”
Nieumarłym będąc poczuł zła zew,
Lecz mrok nie wszedł mu w krew.
Wolną wolę posiadając przyobiecał,
Że ognia piekielnego nie będzie wzniecał.
I twórców klątw wszelakich –
Władców piekieł, odeśle w zaświaty.

Udał się więc do Nowego Tristram,
By Deckarda Caina odnaleźć tam…
Tu historia dalszy bieg przybiera,
Poznacie późnej losy bohatera.

Chciałbym Wam rzec wiele jeszcze,
Lecz nie jestem sławnym wieszczem,
I powoli, chociaż mimo woli,
Moje rymy kończą się niestety,
Bom parodią jest poety.

WYGLĄD:
Mężczyzna: Blada cera, podkrążone oczy, ciemne, długie włosy związane czarną wstążką w kucyk. Strój stylizowany na XVIII w. Frak czarny, zapinany na złote guziki, żabot, spod fraka wystają elementy zdobionego stalowego napierśnika, buty z klamrami, na koturnie. Cały ubiór poszerzany, stary i zniszczony.
Kobieta: Proponuję rude, kręcone włosy, czerwone oczy. Ubiór wzorowany na barokową suknię ze stalowym gorsetem (napierśnik). Suknia porwana, do kolan.

BROŃ:
Wszystkie bronie, poza tymi dedykowanymi dla innych klas. Jako, wampiry wywodzą się z legend i kultury słowiańskiej, proponuję, aby dedykowaną bronią dla klasy była szabla (niczym u Kmicica :)). Do lewej ręki bohater będzie mógł zdobyć ludzką czaszkę, która ma być przedmiotem wspomagającym (poprawiającym statystyki, zwiększającym ilość Mocy Krwi, HP itp.)

CECHY I ZASÓB SPECJALNY:
Wampir polega głównie na swej Zręczności i Inteligencji, będę to najistotniejsze  dla niego statystyki. Specjalnym zasobem klasy, będzie Moc Krwi (MK), zdobywana podczas zabijania wrogów, jej limit wynosi 100, zasób nie maleje się z czasem, zużywają go jedynie umiejętności. Jeśli wampir zbierze 100 Mocy Krwi, lecz nie zużyje jej na umiejętności/czary i będzie zabijał dalej, zamiast odnawiania MK, będą się odnawiać HP.

 

UMIEJĘTNOŚCI PRZYPISANE DO MYSZKI:

Podstawowe:

Fechtunek – Wampir wyprowadza kombinację 3 ciosów, z których każdy zadaje o 25% większe obrażenia niż poprzedni (jeśli wróg nie zablokuje ciosu).

Runy:

  •     Zwiększa liczbę ciosów w kombinacji do 5
  •     Kombinacja staje się niemożliwa do zablokowania przez wroga
  •     Ostatni cios odrzuca przeciwnika


Telekineza – podnosi przeciwnika i ciska nim o ziemię zadając obrażenia.
Runy:

  •    Zwiększa odległość z jakiej bohater może uchwycić przeciwnika 
  •    Zwiększa o 50% siłę uderzenia
  •    Uderzenie powoduje powalenie pobliskich wrogów


Jestem szybszy -  każdy cios, prócz zadania obrażeń, spowalnia szybkość poruszania i ataku wrogów o 5% (efekt kumuluje się do 5 ciosów i ustaje po 2 sekundach bez walki)
Runy:

  •     Zwiększa o 25% ilość zadawanych obrażeń
  •     Każdy cios powoduje równocześnie dodatkowy przyrost Mocy Krwi o 5 punktów.
  •     Pozwala włączyć do kombinacji 6 cios, który całkowicie zatrzyma wroga na 3s.

 

Dodatkowe (zużywające Moc Krwi):

Dekapitacja – Wampir ścina głowę przeciwnikowi zabijając go jednym ciosem (przeciwnikom elitarnym i bossom zdaje obrażenia krytyczne)
Runy:

  •     „Runa Longinusa” – pozwala na ścięcie 3 głów.
  •     Zmniejsza koszt MK o 20%
  •     Dodatkowo wywołuje panikę u pobliskich wrogów powodując ich ucieczkę


Zaraza – Wokół bohatera pojawia się chmura zarazy powodująca obrażenia, wrogowie mogą zarażać się od siebie nawzajem. (Chmura wydziela się tak długo jak trzymamy PPM, do wyczerpania zasobu MK oczywiście)
Runy:

  •     Zwiększa obrażenia o 20%
  •     Dwukrotnie zwiększa obszar działania
  •     Zmniejsza koszt MK o 30%


Stado nietoperzy – Bohater wzywa stado nietoperzy, które kąsają przeciwników przez 5 s.
Runy:

  •     Dwukrotnie zwiększa liczebność stada
  •     Nietoperze dodatkowo roznoszą zarazę
  •     Nietoperze zapalają się, gdy giną, zadając obrażenia od ognia

 

UMIEJĘTNOŚCI PRZYPISANE DO PASKA KOMEND (zużywające Moc Krwi):

Hipnoza – Wampir hipnotyzuje przeciwnika, który odtąd staje się jego sługą i walczy po jego stronie przez 15 s.
Runy:

  •     Hipnoza działa teraz do śmierci sługi
  •     Zwiększa obrażenia zadawane przez sługę o 50%
  •     Zwiększa limit sług do 2


Iluzja – pozwala Wampirowi stworzyć jego kopię, która może zmylić wrogów, może zostać zaatakowana podczas gdy Wampir pozostaje bezpieczny.
Runy:

  •     Podwaja ilość HP iluzorycznej kopii
  •     Zmniejsza czas ładowania umiejętności o 25%
  •     Kopia staje się tak przekonująca, że wrogowie atakują ją dwukrotnie chętniej niż bohatera


Kac morderca -  wszyscy przeciwnicy w promieniu 7 metrów otrzymują obrażenia przez 5 sekund. Jeśli obrażenia są śmiertelne ich głowy eksplodują raniąc pobliskich przeciwników Wampira.
Runy:

  •     Zwiększenie promienia do 10m
  •     Zwiększenie obrażeń o 15%
  •     Wybuchy dodatkowo ogłuszają przeciwników


Teleportacja – pozwala umknąć otoczonemu Wampirowi
Runy:

  •     Zwiększa zasięg teleportacji o 20%
  •     Dodatkowo powala przeciwników
  •     Dodatkowo wywołuje zasłonę dymną, która dezorientuje wrogów

 

To tyle, z braku czasu niestety...  Stąd liczba skilli i run nawet nie zbliża się do tej z gry, a te drugie poza jedną - nie mają nazw.  Nie mam talentów do rysowania, więc niestety nie uraczę Was portretem postaci. Mam nadzieję, że się podobało.

Projekt klasy postaci do Diablo 3 powstał jako praca na konkurs organizowany przez gram.pl

komentarzy: 1Sobota, 02 czerwca 2012, 15:49

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl