avatar

Aurelinus Użytkownik gram.pl (Przewodniczący) ja.gram.pl/Aurelinus

Powitanie

Fallout 3, mody, Baldur's Gate, Aurelinus, NtotSC

Witajcie.

 

 

Strona ma charakter informacyjny i jest poświęcona sprawom związanym z moddingiem gier.

 

W wolnych chwilach (a nie jest tego za wiele) zajmuję się grzebaniem w plikach gier co czasem owocuje mniejszymi lub większymi dodatkami do nich.

Lista nie jest imponująca, ponieważ pracuję w zasadzie sam, ale co nieco udało się wyprodukować:

1. Dodatek do gry Baldur's Gate: Tales from the North of the Sword Coast. Niepoprawnie, z mojej winy, ale w przyjętej powszechnie nomenklaturze nazywany North(ern) Tales of the Sword Coast (NTotSC). Obecnie w wersji 2.01 + osobny patch 2.01B.

Dodatek dorównuje wielkością oficjalnym Opowieściom z Wybrzeża Mieczy i znalazł się w wydaniu obu wersji Sagi Baldur's Gate na DVD (niestety ostatnie wydanie nie zawiera patcha, które CDP przeoczył).

Link do modułu w wersji 2.01:

http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=689 

Patch 2.01B:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/NTotSC/NTotSC_patch_2.01B.zip 

Patch 2.01B (wersja angielska):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/NTotSC/NTotSC_English_patch_2.01B.zip

2.1 Rome Total War/Barbarian Invasion

"Wojny Justyniana" dodatek w formie osobnej kampanii obejmującej czasy Justyniana (Bizancjum, wówczas jeszcze Wschodni Rzym) do czasów inwazji arabskiej. Na tyle, na ile gra pozwala, odtworzyłem w niej niemal wszystkie zawiłości ówczesnych realiów, nie wyłączając katastrofalnej Plagi Justyniana.

Kampania mało znana z racji mnogości modułów do tej gry, nigdy też nie spociłem się reklamowaniem jej.

Bezpośredni link:

http://www.1m3.pl/RomeTW/Justinianus Wars for RTW-BI 1.6.zip

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Rome%20TW/Justinianus%20Wars%20for%20RTW-BI%201.6.zip

2.2 Shogun 2 Total War

Poprawiona wersja modułu ZenModMutant, dostępnego na TWC, w którym dokonałem sporo poprawek balansujących rozgrywkę, przywróciłem kilka nieczynnych jednostek, które nie są może zbyt historyczne, ale ich brak psuje frajdę z gry.
Oryginalny moduł ZEN skupia się na operowaniu jednostkami historycznymi (wraz z nazwami) i ogólnym balansie gry a część pod nazwą "Mutant" aktywizuje stosunki dyplomatyczne i wzmaga nacisk na pozyskiwanie kapłanów, metsuke, zabójców itp. co mocno podnosi stopień trudności.
W mojej części ograniczyłem ilość jednostek samurajów i zmieniłem ceny/koszt utrzymania części z nich, inaczej zbalansowałem ekonomię, dyplomację, walkę i budownictwo, przyspieszyłem rozwój sztuk (by można było je pozyskać zanim skończy się czas kampanii), odblokowałem możliwość budowy niektórych monumentalnych budynków, zwiększyłem ilość dostępnych metsuke oraz gejsz.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Shogun%202%20TW/Shogun2_mod.zip

3. Spellforce 2 - Władca Smoków

Restoration Project  (Odtworzenie). Na oficjalnym forum gry (JoWood) są dostępne zarówno patche do rozgrywki dowolnej jak i rozszerzenie do niej odtwarzające wycięte questy.

http://www.1m3.pl/Spellforce/Spellforce2_DS_addon.RestorationProject_v.3.3.zip

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Spellforce/Spellforce2_DS_addon.RestorationProject_v.3.3.zip

4. The Fall - Last Day of Gaia

Mały patch do polskiego wydania gry, poprawiający w zasadzie wszystkie błędy oraz mały moduł umożliwiający dokładne zwiedzenie pierwszej mapy w grze (Obozu Nowego Rządu).

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/The_Fall/TheFall_PatchDoWersji_1.10.zip 

5. Fallout 3 i Fallout: NV - modpak 

Pozbierałem pojedyncze, najciekawsze moduły z internetu i ubrałem w kompatybilny z wersją polską, pojedynczy, duży moduł. Nie obyło się oczywiście bez poprawek autorskich, ale teraz Fallout 3 bardziej przypomina swoich poprzedników (choć niekoniecznie ich naśladuje):

http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=7383.0

 a Fallout: NV nabiera rumieńców:

http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=7382.0 

6. Świątynia Pierwotnego Zła - tłumaczenie modułu Co8 w wersji 5.0.0/5.0.6

Moduł w wersji polskiej jest lepszy niż oryginał - po pierwsze oczyszczony z błędów, niedoróbek i bzdur, po drugie operuje językiem zbliżonym do tłumaczenia polskiego autorstwa CDProjekt i jest (mam nadzieję) intelektualnie o poziom wyżej od modułu-matki. Na stronie Co8 promuje obecnie kolejną pokraczną wersję beta (nr 5.5.0 lub wyższe), które nie są kompatybilne z tłumaczeniem i - co gorsza - nic nowego nie wnoszą poza wycinaniem zawartości i kolejną masą bugów (ale jak ktoś lubi...):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/ToEE/ToEE_Co8_PELNA_5.0.6_PL.zip

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/ToEE/ToEE_PL_Zmieniona_muzyka.zip

komentarzy: 1505 sierpnia 2008, 22:51

14 komentarzy do tego wpisu:


Aragloin : 06 sierpnia 2008, 13:31

Cholercia instalowałem opowieści z pólnocy, ale chwilę później całą jedynkę przez przypadek tatulek odinstalował :(
A później mi się już nie hciało znowu instalować...
odpowiedz

Aragloin : 07 sierpnia 2008, 12:26

Ee? chciało, a nie hciało. :P Sam do siebie..ee..
odpowiedz

Aurelinus : 09 sierpnia 2008, 00:11

To tylko blog, nie żałuj sobie...
odpowiedz

Aragloin : 11 sierpnia 2008, 11:05

huej.. te ruskje
odpowiedz

seraphe : 16 sierpnia 2008, 12:19

Aragloin, uzależniony od gramsajtów :o
odpowiedz

Aragloin : 22 sierpnia 2008, 12:36

Y! Byey! JGyuyu!! BNuY! GHY!!!@! A w przełożeniu na nasz, polski to, że nie jestem, a ty seraphe i Yarpen się na mnie uwzielisię za ten internet.
odpowiedz

Aef : 26 lutego 2009, 01:30

chcialbym podziekowac za prace nad modem do Fallouta 3.
dziekuje. wspaniala robota.
odpowiedz

Aurelinus : 02 marca 2009, 18:35

Cała przyjemnośc po mojej stronie.
odpowiedz

Validus : 26 lutego 2011, 11:50

Modderzy extra sprawa. Gdyby nie oni, to wiele gier straciłoby naprawdę sporo dodatkowego blasku.
odpowiedz

Franek32 : 27 lutego 2011, 23:30

Witaj!
Czy mógłbyś odświeżyć download tego pliku na forum?
Świątynia Pierwotnego Zła - tłumaczenie modułu Co8 w wersji 5.0.0/5.0.6
Z góry dzięki
Pozdrawiam
odpowiedz

Aurelinus : 01 marca 2011, 17:48

Na Tawernie Hrothgara jest na pewno aktualny link.
odpowiedz

Aurelinus : 01 marca 2011, 17:47

[Treść komentarza usunięta przez autora bloga]
odpowiedz

DiegoTan : 18 czerwca 2011, 13:10

Ja modów do gier używam tylko po chociaż jednym przejściu, żeby zobaczyć co się zmieniło. Czekam wciąż na mod do Fallouta: NV, który dodaje kopanie, spychanie z krawędzi i takie tam (tylko żeby się Dark Messiah z tego nie zrobił).
odpowiedz

Karfein : 12 sierpnia 2011, 11:02

W NTotSC aktualnie gram i wymiata. Także poziomem trudności :)
odpowiedz

Aurelinus : 28 grudnia 2011, 09:28

Nigdy bym nie przypuścił, że ten mod - po niemal 10 latach od wydania - nadal bedzie popularny...
odpowiedz

Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym na swoje konto gram.pl! kliknij by się zalogować

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl