avatar

RobeN Użytkownik gram.pl (Przodownik) ja.gram.pl/RobeN

Gothic III - polska wersja modyfikacji Konsekwencje 2.0 już dostępna!

gothic 3, konsekwencje 2.0, content mod 2.6.2, Ward Mistrz, koniec majówki

Już dziś możecie poznać modyfikację Konsekwencje 2.0, która wchodzi w skład Content Mod 2.6.2.

Dzielny Ward wraz z grupą ochotników przygotował dla Was polską wersję tekstów tegoż dodatku!

Aktualizacja wymaga zainstalowanej gry Gothic 3 w wersji 1.75 wraz z Quest Pack 4.2 PL (LINK) oraz Content Mod 2.6.2 (LINK) (ALT LINK).

2

 Instalator spolszczenia Content Mod 2.6.2 wraz z Konsekwencjami możecie pobrać klikając tutaj.

 

komentarzy: 10904 maja 2014, 21:27

47 komentarzy do tego wpisu:

początek poprzednie 1 - 62 z 110 następne koniec

Frixowyy : 05 maja 2014, 21:06

Hej, chyba coś nie tak jest z linkiem by pograć spolszczenia, ładują się i nic chyba,że tylko u mnie tak jest.
odpowiedz

RobeN : 05 maja 2014, 21:10

Dziś MEGA ma problemy i rzeczywiście trwa to długo.
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 06 maja 2014, 08:57

Zgaduję, że najaktualniejszy patch to ten 1.75.14 ze strony WoG?
odpowiedz

RobeN : 06 maja 2014, 09:43

Lub ten ze strony http://pliki.cdp.pl/gothic-3/ :-) - lepszy sewer.
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 06 maja 2014, 09:45

Super. A pytam dlatego, bo pamiętam że jakieś małe zmiany były dodawane i potem jeszcze QP i CM dodawałeś zmieniane na stronie. A nie mam zamiaru znów szukać "najnowszych" plików na dysku : )

odpowiedz

RobeN : 06 maja 2014, 10:00

Wszystkie najnowsze linki są tutaj, na moim gramsajcie. Download z MEGA trochę laguje na początku (zanim pokaże link do pobrania), ale później jest już OK.
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 06 maja 2014, 18:01

Jak instaluje CM to mam zaznaczyć opcję z QP czy bez? Bo nie wiem czy to pyta o instalowanie QP (które instaluję przed CM) czy o to czy mam QP już zainstalowane.
Poza tym ścierwojad mnie zaatakował bez wydawania głosu (nie zaznaczyłem opcji głosów potworów z G2).
odpowiedz

RobeN : 06 maja 2014, 18:04

opcje Z gdyz masz zainstalowany Quest Pack jak mniemam.
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 06 maja 2014, 18:12

Dzięki.
Ścierwojad ma głos jak zaznaczę opcję głosów z G2. A potwory mam z teksturami z G2 mimo tego, że nie zaznaczyłem tej opcji : (
odpowiedz

RobeN : 06 maja 2014, 18:14

Trodno mi powiedzieć. Nie ja tworzyłem instalator do CM 2.6.2. Ten CM jest zbugowany jak wszystkie poprzednie. Do wersji 2.4 naprawiałem część błędów przygotowując PL wersję. Przy wersji 2.6.2 - ponieważ twórcy nie chcieli poprawić swoich starych błędów - zrezygnowałem z tego i przygotowałem jedynie redakcję tekstów (po tłumaczeniu Xivragisa) oraz instlator samej polonizacji (po tłumaczeniu Xivragisa [CM] oraz Warda [KON])
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 06 maja 2014, 19:39

Więc chciałbym z tego miejsca gorąco podziękować Tobie i całej ekipie tłumaczącej za to, że nadal Wam się chce bawić z modami do tej już dość starej i wcale nie najlepszej (wg większości fanów) części z całej serii. Wasz niegasnący zapał pozwala nam, graczom, na powracanie do świata Myrtany, który wciąż jest coraz to bardziej zapełniany przez twórczość fanów.
Dziękuję : )
odpowiedz

Thorus111 : 12 maja 2014, 21:44

Mam pytanko. Jest możliwość zmiany otrzymywania doświadczenia za questy? Wiem jak można zmienić exp za potwory ale za questy nie mam pojęcia. Moim zdaniem troche za dużo jest doświadczenia z zadań co psuje rozgrywkę, bo przez to nawet nie chcę się ubijać gothicowej fauny :) Co do spolszczenia modu Konsekwecje to wielki szacun się należy dla ekipy. Dobra robota!
odpowiedz

RobeN : 12 maja 2014, 22:24

Niestety nie ma. Jedyna zmiana doświadczenia jest w ge3.ini pod parametrem: XPModifier=100

odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 16 maja 2014, 09:44

Wiem że truję ale zapytam - jak instaluję CM w wersji ang, to konsekwencje też będę miał ale po niemiecku, czy w ogóle ich nie zainstaluje? Jak wybiorę że chcę je mieć oczywiście.
odpowiedz

RobeN : 16 maja 2014, 09:55

Jeśli zainstalujesz po angielsku i grać będziesz w Gothica po angielsku, to część tekstów konsekwencji będziesz miał po angielsku, a części będzie brakowało (sporo ksiąg, opisów, część dialogów), gdyż angielska wersja Konsekwencji 2.02 nie została przygotowana w pełni.
odpowiedz

Danielskjy : 28 maja 2014, 22:49

Być może to ja jestem taki ciemny, ale staram się robić wszystko krok po kroku i mam problem z tymi konsekwencjami. na czystego Gothica 1.75 (polskiego) nakładam QP a potem CM (wszystkie z podanych linków więc jak najbardziej aktualne). Problem powstaje gdy chcę zainstalować CM z konsekwencjami po angielsku - wyskakuje błąd mniej więcej taki, że ta wersja językowa nie jest obsługiwana. Okej, powtórka, tym razem z niemiecką. Tym razem okej, nakładam spolszczenie, odpalam grę i... Już na początku po wyzwoleniu ardei Lee zwraca się do mnie chyba w języku migowym (puste dialogi). W miejscach gdzie były oryginalne wybory dialogów nie ma nic. Są puste "wybory" opcji dialogowych, czasem pojedyncza litera i na dole jedynie "koniec". Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem mój problem, jeśli trzeba dołączę screena.
odpowiedz

RobeN : 28 maja 2014, 22:54

Ten błąd informuje, że teksty Konsekwencji nie zostały przetłumaczone (w pełni lub całkowicie) na wybrany przez Ciebie język. Sam dodatek się zainstaluje, ale możesz mieć albo puste teksty albo nieprawidłowe albo niedokładnie przetłumaczone. Konsekwencje 2.02 zostały przetłumaczone w pełni jedynie na język polski oraz przygotowane oryginalnie w języku niemieckim.
odpowiedz

Danielskjy : 28 maja 2014, 23:12

Hmm nie wiem czy wyraziłem się dość precyzyjnie, problem w tym, że próbuję je (konsekwencje) zainstalować wraz z CM 2.6.2. Po tejże instalacji jak już wszystko powinno być zrobione nakładam polską łatkę i spodziewam się by wszystko działało, ale jest właśnie ten problem że z kim bym nie zaczął dialogu, to nawet oryginalne teksty są wybrakowane, a co więcej nawet dialogi z dubbingiem w niektórych momentach nie działają. Tak dla pewności przeinstalowałem wszystko gdyż mogłem coś źle zrobić i nadal to samo.
odpowiedz

RobeN : 29 maja 2014, 09:08

Czy problem występuje też po zainstalowaniu CM 2.6.2 ale przed instalacją spolszczenia do niego? Czy może pojawia się dopiero PO zainstalowaniu spolszczenia?
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 19 maja 2014, 22:20

Jest możliwość zmiany ustawień konsekwencji bez ponownego instalowania CM? Trochę to ryzykowne znając naturę tych modów i ich bugowatość.
odpowiedz

RobeN : 19 maja 2014, 22:26

Zależy co chcesz zmienić - dźwięki/tekstury - OK, coś co ma wpływ na NPCów czy przedmioty - NIE.
odpowiedz

PaulMuadDibUsul : 20 maja 2014, 13:29

Chodziło mi właśnie o te ustawienia "konsekwencji" jak losy Szponu Beliara, u kogo byłeś czeladnikiem itp.
Może da się zmienić wygląd stworków na ten z G3?
odpowiedz

Nikelajer : 12 czerwca 2014, 23:06

Czy jest możliwość doinstalowania konsekwencji jak już zacząłem grę? Tzn mam zainstalowane wszystkie powyższe mody, w CM 2.6.2 odznaczyłem opcję konsekwencje (2 ostatnie pozycje z instalatora), trochę pograłem i dopiero zauważyłem że jest spolszczenie (!!). Czy mogę teraz "jeszcze raz" zainstalować CM, zaznaczając konsekwencję aby działała, czy niezbędne jest rozpoczęcie gry od nowa?
odpowiedz

RobeN : 12 czerwca 2014, 23:10

Reinstalacja CM często kończy się wielkimi problemami. Należałoby odinstalować wszystko w odwrotnej kolejności (spolszczenie, CM, QP, Gothic), później usunięcie folderu (jeśli zostanie) i instalacja od nowa. Niestety zapisy mogą nie działać prawidłowo, jeśli tym razem doinstalujesz Konsekwencje - może brakować postaci lub mogą nie zachowywać się prawidłowo dla tego dodatku, gdyż w zapisach znajdują się informacje o questach, NPCach i innych sprawach związanych ze Światem gry, który to jest modyfikowany przez Modyfikację.
odpowiedz

Nikelajer : 13 czerwca 2014, 00:18

No to trudno. Jakoś to przeżyję. Będzie argument do kolejnego przejścia za kilka miesięcy ;)
odpowiedz

Mixxer5 : 08 lipca 2014, 13:16

Hej!. Wielkie dzięki za tłumaczenie. Nie wiem, czy zainstalowałem moda poprawnie, więc mam pytanie- po czym poznać, że Konsekwencje się załadowały? Wiem na przykład, że wybicie orkowych patroli koło Cape Dun/ Ardei powinno nieść ze sobą... konsekwencje ;) Testowo więc wytłukłem tych orków, ale po powrocie do CD nikt nie zwrócił mi uwagi ani nic...
odpowiedz

RobeN : 08 lipca 2014, 13:18

Już w pierwszej wiosce koleś w fartuchu ma sporo kwestii dialogowych z konsekwencji. Powinno być dosyć szybko to widać.
odpowiedz

Mixxer5 : 09 lipca 2014, 00:21

A co na przykład mówi? Bo ostatnio grałem z Content Modem (poprzednią przetłumaczoną wersją) i z grubsza wydaje mi się, że wszystko jest po staremu... Czy ktoś jeszcze ma dodatkowe kwestie?
odpowiedz

RobeN : 09 lipca 2014, 08:00

Jest wiele stron dodatkowych kwestii. Widać też zmiany w zachowaniu Orków - jeśli wybijesz oddział orków w drodze do Cape Dun, to Orkowie stacjonujący w mieście będą o tym wiedzieli i będziesz miał niższą u nich reputację.
odpowiedz

Mixxer5 : 09 lipca 2014, 08:34

Czyli musiałem źle zainstalować moda. OK, dzięki za informację, biorę się za przeinstalowanie.
odpowiedz

RobeN : 09 lipca 2014, 08:37

W takim wypadku należ wszystko odinstalować w odrotnej kolejności - spolszczenie, CM, QP, Gra i usunąć później katalog po grze (jeśli zostanie). W trakcie dezinstalacji należy uważnie zwracać uwagę na to, czy rzeczywiście jest to dezinstalacja, czy może instalacja (jeśli wcześniej coś poszło nie tak).
Dopiero później należy zainstalować grę, patch, qp, cm i spolszczenie cm.
odpowiedz

Mixxer5 : 10 lipca 2014, 00:48

Wygląda na to, że jestem po prostu głupi :D Zainstalowałem wszystko dobrze już za pierwszym razem, po prostu nie ogarnąłem co kto i jak- w końcu to szef orków w CD mnie zaczepił i poinformował, że mam nie niszczyć więcej patroli i że wysyła kolejny (chociaż na niego nie trafiłem na razie) i chwilowo wszystko działa. Chociaż diabli wiedzą, czy coś się później nie posypie. Tak czy siak- dzięki za pomoc.
odpowiedz

RobeN : 10 lipca 2014, 00:51

Spoko. Fajnie, że na razie działa! :)
odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 19:15

Chciałbym Was o coś spytać. Wiecie może, czy istnieje możliwość przywrócenia do gry czcionki z wersji 1.73? Ta która jest obecnie naprawdę mi nie pasuje i zabiera przyjemność z gry, mimo że to przecież drobiazg. A drugie pytanie, to czy jest możliwe przywrócenie standardowego dźwięku zdobycia poziomu? Ten z G1 jakoś mi tutaj nie pasuje.
odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 19:16

Wybaczcie za double posta, miałem jakiś błąd i myślałem, że nie dodało tego poprzedniego.
odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 19:13

Chciałbym spytać czy istnieje możliwość zmiany czcionki na tę z wersji 1.73? Jeśli tak to czy wie ktoś może, co to była za czcionka? To niby drobiazg, ale jednak ta która jest w 1.75 naprawdę mnie drażni i zabiera przyjemność z gry. A druga sprawa, to już mniej istotne ale jeżeli da się to zmienić to byłoby świetnie - da radę przywrócić standardowy dźwięk zdobycia poziomu z Gothica 3? Ponieważ ten z G1 i G2 zwyczajnie mi tutaj nie pasuje.
odpowiedz

RobeN : 23 lipca 2014, 19:16

W GE3.INI musisz zmienić 1 wpis.
Pozycję: GUI.DefaultFont=Comic Sans MS musisz zmienić na
GUI.DefaultFont=Gothic3

odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 20:27

Łał, dzięki za szybką odpowiedź. Niestety nie do końca działa to tak jak chciałem, czcionka owszem, zmienia się, ale na tą zwykłą z Gothica 3, zwykły Arial. Nie jest to ta z patcha w wersji 1.73.
odpowiedz

RobeN : 23 lipca 2014, 20:33

Hmm... powinna sięzmienićna Gothicową :( Pokaż dokładnie jaką chcesz mieć tę czcionkę, to może podeślę lepsze rozwiązanie.
odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 20:35

Yhm.. Z braku lepszego pomysłu na to, jak pokazać te czcionke, znalazłem na YT film z jakiegoś let's playa na którym ją widać. https://www.youtube.com/watch?v=wLUDTahYdUc << Najlepiej przewinąć do 3:40.
odpowiedz

RobeN : 23 lipca 2014, 20:41

OK, działam. Podeślę linka później.
odpowiedz

Reynarth : 23 lipca 2014, 21:15

Działa. Nie wiem jak Ci dziękować, zawsze byłeś w porządku, dobrze że to się nie zmieniło :)
odpowiedz

kuba9876543210 : 26 lipca 2014, 13:28

Wiesz moze co jest z forum, ze od wczoraj nie dziala (kiedy bedzie dzialac?)?
odpowiedz

RobeN : 26 lipca 2014, 13:42

Nie jestem pracownikiem GRAM.PL, więc wiem niestety dokładnie tyle co Ty :( Też mnie smuci, że Forum nie działa. Nawet mojej kontakty związane z GRAM.PL nie wiedzą what is going on.
odpowiedz

ZarzaPL : 29 lipca 2014, 15:32

Witam. Mam taką sprawę. Wcześniej w temacie było pytanie odnośnie czcionki z oryginalnego Gothic'a 3. Ja natomiast mam inne pytanie: Jak mógłbym zamienić czcionkę z community patcha 1.75 na tą z content mod 2.4? Czcionka z 2.4 była naprawdę ładna (moim zdaniem ładniejsza niż w zwykłym gothic 3), niestety, już nie mogę sobie zainstalować Quest Packa 4.2 z content mod 2.4, a potem na to zainstalować 2.6, bo już nie ma instalek na stronie. Tak więc jak mógłbym zamienić oryginalną czcionkę na tą z 2.4?
odpowiedz

Squerol26 : 12 grudnia 2014, 18:57

Świetna robota! Gorąco polecam wgranie update packa do patcha 1.75.14 - http://forum.worldofplayers.de/foru...-Update-Pack i modzika na system walki - http://forum.worldofplayers.de/foru...post22840682
odpowiedz

majsterr21 : 03 stycznia 2015, 18:06

Pojawiła się nowa wersja Content Moda 2.6.3
odpowiedz

szmotsu : 07 lutego 2015, 11:49

Witam. Skontaktowałem się z Mordrakiem i Robespierrem na forum WOG w sprawie integracji spolszczenia z instalatorem; poniżej przesyłam ich odpowiedź:
"can you send me the translated stringtable.ini (polish version for 2.6.3)?
than i will implement it into the CM 2.6.3 installer.
"
odpowiedz

RobeN : 07 lutego 2015, 11:55

Dostali ode mnie wersję 2.6.2 i mieli ją zintegrować oraz przysłać info, gdy będą robili wersję 2.6.3. Nie mam ochoty ponownie napraszać się o integrację i utrzymywanie kontaktu. Jeśli chcesz, możesz sam przygotować nową wersję i im wysłać.
odpowiedz

szmotsu : 07 lutego 2015, 12:22

a w takim wypadku mógłbym korzystać z Twojej pracy albo po prostu wysłać Ci już gotowy stringtable?
odpowiedz

RobeN : 07 lutego 2015, 13:33

Napisałem jeszcze raz do autorów CMa...
odpowiedz

szmotsu : 07 lutego 2015, 21:12

cóż kiedy ja napisałem do Mordraka w sprawie zmian w stringtable w 2.6.3 w stosunku do 2.6.2 to nastala cisza...
odpowiedz

Kryszczyn : 15 lutego 2015, 10:47

Witam.
Mam pytanie, CM 2.6.3 będzie działał z PL wersją G3 i QP? Bo wypuścili nową wersję i nie ma już na WOGU wersji 2.6.2 która działa na 100%. Mogę z powodzeniem wgrać v 2.6.3 i spolszczenie z v 2.6.2 (zdaję sobie sprawę że część rzeczy nie będzie po polsku)?
Pozdrawiam.
PS I jak sytuacja ze spolszczeniem v 2.63? Ruszyło coś w tym kierunku? :D
odpowiedz

RobeN : 15 lutego 2015, 13:22

Wersja 2.6.2, która działa jest np. tu: http://bit.ly/1e4RK77
Spolszczenie 2.6.2 NIE działa z wersją 2.6.3. Polska wersja 2.6.3 może pojawi się, gdy autorzy CM'a zintegrują w końcu nasze teksty - tak, wysłałem im zarówno teksty 2.6.2 jak i przetłumaczyłem nowe dla 2.6.3 teksty na polski.
odpowiedz

Kryszczyn : 15 lutego 2015, 13:26

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Szkoda, że komunikacja z nimi jest taka męcząca... To super, że ktoś jeszcze poświęca swój czas na tłumaczenie modyfikacji do G3. Pozdrawiam! :)
odpowiedz

Kryszczyn : 22 lutego 2015, 16:04

Przepraszam, ale mam pytanie: można grać w tego CM bez instalacji Konsekwencji odznaczając podczas instalacji jego dwa wpisy? Czy Konsekwencje są wymagane do poprawnego działania? I jeśli nie jest wymagany ten mod to czy muszę instalować ten fix/łatkę?
odpowiedz

RobeN : 23 lutego 2015, 19:54

Konsekwencje nie są wymagane do grania w CM.
odpowiedz

Sttark-san : 27 lutego 2015, 18:05

Witam.
Mam pewien problem związany z polską łatką konsekwencji, mianowicie kiedy chcę zainstalować spolszczenie gra nie wykrywa gry oraz moda 2.6.3 do niej a instalacja staje. Zapewne jest to spowodowane tym, że mod ma numer 2.6.3 zamiast 2.6.2.
Jakieś pomysły, żeby spolszczenie konsekwencji chciało się dobrze zainstalować? Z góry dziękuje.
odpowiedz

RobeN : 27 lutego 2015, 19:28

Nie wykrywa, gdyż jest przygotowana tylko dla wersji 2.6.2.
Wersja 2.6.3 powinna zawierać język polski od początku, gdyż twórcy otrzymali polskie teksty oraz dostali tłumaczenie tekstów nowych dla 2.6.3. W tym wypadku należy atakować Mordraka z pytaniem kiedy w końcu łaskawie zaimplementuje język polski do instalatora.
odpowiedz

Sttark-san : 13 marca 2015, 19:33

Ok, dziękuje za odpowiedź. A gdzie mogę się skontaktować z tą osobą?
odpowiedz

RobeN : 13 marca 2015, 22:37

Tutaj możesz: http://forum.worldofplayers.de/foru...-2-6-3/page3 po angielsku lub niemiecku.
odpowiedz

początek poprzednie 1 - 62 z 110 następne koniec

Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym na swoje konto gram.pl! kliknij by się zalogować

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl