avatar

AlraunaStudio Użytkownik gram.pl (Obywatel) ja.gram.pl/AlraunaStudio

TABLICA OGŁOSZEŃ

Projekt "Hostile Dimension"

Przybliżony postęp prac : 100% !!!!!

PREMIERA odbyłą się 25 czerwca 2015

Strona internetowa:

http://alraunastudio.pl/

Mój blog (Grudzień 2014)

Hej, robimy grę!

Splash_HD

Jeśli jeszcze się nie zorientowaliście - ostatnie parę wpisów, oraz zmiana szaty graficznej Gramsajta sugeruje, że Alrauna Studio działa i ma się dobrze. Ale co my tak dokładnie kombinujemy? O tym w rozwinięciu. 

czytaj...

komentarzy: 0Środa, 10 grudnia 2014, 11:57

Kilka screenów z Hostile Dimension ^^

Alrauna Studio, jechbeat, hostile dimension, Sci Fi, Indie Games

Hej

Wrzucam Wam kilka screenów z projektu HD.

Boss CA

Human ships with basic skins

Human icon :)

Human destroyer with Thron skin :D

First alien ship ^^

First alien ship ^^

Player ship's with skins ^^

Pozdrawiam

Jechbeat :)

komentarzy: 2Czwartek, 04 grudnia 2014, 16:36

Zbyt długo nas nie było :)

hostile dimension, jechbeat, Alrauna Studio, sci-fi, Indie Games

Hej

Wiem, wiem, zbyt długo nas tutaj nie było ;), ale żyjemy i trzymamy się dobrze.

Siedzimy aktualnie nad projektem "Hostile Dimension", czyli nad kosmiczną strzelanką ^^. Tym razem zapewniamy Was o stabilności projektu i zespołu, ze względu na zdobycie finansowania na niego :). Gra będzie w I fazie wydana na platformy mobilne (Android, iOS, Windows Phone), a w II fazie na PC, MAC, Linux. Przybliżona premiera gry (styczeń-luty). Nasze poprzednie projekty nie zostały porzucone, tylko wstrzymane, gdy ustabilizujemy sytuację w studio i wydamy HD, wrócimy do nich.

Pozdrawiam.

Łukasz "Jechbeat" Czechowicz, Alrauna Studio

Więcej informacji na temat HD znajdziecie pod linkami poniżej:

Oficialny profil na indieDB

Oficialny profil na warsztat.gd

Oficialny profil na Steam Greenlight

Hostile Dimension

 

komentarzy: 0Środa, 03 grudnia 2014, 16:48

DZIENNIK EVENTÓW

1. SimFury zasłużył na wieczną chwałę w postaci NPCa nazwanego od jego nicka w ostatecznym demie za pierwszy let's play v0.16!

Archiwum wpisów

  • Styczeń 2013 (4)
  • Luty 2013 (4)
  • Marzec 2013
  • Kwiecień 2013
  • Maj 2013 (5)
  • Czerwiec 2013 (2)
  • Lipiec 2013 (1)
  • Sierpień 2013 (1)
  • Wrzesień 2013
  • Październik 2013
  • Listopad 2013
  • Grudzień 2013
  • Styczeń 2014
  • Luty 2014
  • Marzec 2014
  • Kwiecień 2014
  • Maj 2014
  • Czerwiec 2014
  • Lipiec 2014
  • Sierpień 2014
  • Wrzesień 2014
  • Październik 2014
  • Listopad 2014
  • Grudzień 2014 (3)
  • Styczeń 2015 (1)
  • Luty 2015
  • Marzec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Maj 2015 (2)
  • Czerwiec 2015 (1)
  • Lipiec 2015
  • Sierpień 2015
  • Wrzesień 2015
  • Październik 2015
  • Listopad 2015
  • Grudzień 2015
  • Styczeń 2016
  • Luty 2016
  • Marzec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Maj 2016
  • Czerwiec 2016
  • Lipiec 2016
  • Sierpień 2016
  • Wrzesień 2016
  • Październik 2016
  • Listopad 2016
  • Grudzień 2016
  • Styczeń 2017
  • Luty 2017
  • Marzec 2017
  • Kwiecień 2017
  • Maj 2017
  • Czerwiec 2017
  • Lipiec 2017
  • Sierpień 2017
  • Wrzesień 2017
  • Październik 2017
  • Listopad 2017
  • Grudzień 2017
  • Styczeń 2018
  • Luty 2018
  • Marzec 2018
  • Kwiecień 2018
  • Maj 2018
  • Czerwiec 2018
  • Lipiec 2018
  • Sierpień 2018
  • Wrzesień 2018
  • Październik 2018
  • Listopad 2018
  • Grudzień 2018
  • Styczeń 2019
  • Luty 2019
  • Marzec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Maj 2019
  • Czerwiec 2019
  • Lipiec 2019
  • Sierpień 2019
  • Wrzesień 2019
  • Październik 2019
  • Listopad 2019
  • Grudzień 2019

Więcej o mnie

Krótko o mnie:Alrauna Studio powstało z myślą o stworzeniu szerokiego spektrum gier - pierwsze projekty to gry strategiczna i RPG rozgrywające się w tym samym świecie, w różnych przedziałach czasowych i uzupełniające się nawzajem. Nasza koncepcja świata zapewnia dopracowaną w każdym stopniu fabułę, zaś mechanika to wcielenie prostoty zapewniające satysfakcję z przeprowadzonej rozgrywki. Aktualnie prace zostały przeniesione na projekt kosmiczny "Hostile Dimension".

Moje tagi:3d, alrauna studio, fantastyka, rpg, unity 3d

Moje motto:Satysfakcja gracza jest najważniejsza!

Obecny stan:Intensywna praca!

Posiadany sprzęt:siedem dobrze ukrwionych mózgów, Ręce skore do pracy, Mikstura many

Nasz Facebook

Like-us-on-Facebook

Skład

JechBeat - Łukasz Czechowicz - programista i lider zespołu

Viear - Franciszek Zgliński - 3D artist

Krzysiek89krk - Krzysztof Pawłowski - 2D artist

Cedrik - Michał Stonawski - story writer/PR

Korsarz - Krzysztof Biliński - muzyka 

PLAYABLE ON LINUX

Ostatnie odwiedziny

Prywatne wiadomości

Zaloguj się by wysyłać wiadomości

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 2526 dni

Moich wejść na gram.pl: 467 (#3943)

Napisanych postów i komentarzy: 3 (#1917)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 24 (#208)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 1 758 (#875)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl