avatar

AlraunaStudio Użytkownik gram.pl (Obywatel) ja.gram.pl/AlraunaStudio

TABLICA OGŁOSZEŃ

Projekt "Hostile Dimension"

Przybliżony postęp prac : 100% !!!!!

PREMIERA odbyłą się 25 czerwca 2015

Strona internetowa:

http://alraunastudio.pl/

Mój blog (Maj 2013)

Sesja nadciąga

 

Jak to większość z Was wie, nadciąga sesja. A co za tym idzie prace nad Endless Age są spowolnione, jak również wpisy na blogu.

Po sesji oczywiście ruszamy pełną parą, choć jak nadmieniamy prace spowalniają się ale nie wstrzymują, gdyż wiemy ile roboty jest przy ruszaniu projektu gdy się go wstrzyma (przykład z RPG).

 

Jednocześnie kierujemy do Was następne pytanie, które może nam pomóc (i zapewne tak się stanie :) ).

Czy wolicie spotkać się już z "w miarę" grywalną wersją gry, gdzie będzie można rozegrać już podstawową potyczkę (posiadając chociaż te 3-4 budynki w zanadrzu), czy może chcecie dużo wczesniejszą wersje i na bierząco aktualizowaną ( tak jak to było z Gotard) ?

W pierszym przypadku będziecie musieli poczekac jeszcze około 1-2 miesiące, potem na bierząco updaty, a w drugim możliwe, że już za 2,3 tyg byłaby gra udostępniona.

 

Pozdrawiamy, i pozostawiamy opcję Wam

komentarzy: 1Piątek, 31 maja 2013, 23:05

Słoma czy Gont - Co wybrać ?

 

Witamy ponownie.

 

Tak jak pisaliśmy, chcemy poprosić Was o opinie na temat, który dach wybrać dla magazynu jednej z nacji. Słoma, czy może gont. Poniżej przedstawiamy obie wersje w 3D, prosimy o opinie w komentarzach. Z góry serdecznie dziękujemy za zaangażownie



 

komentarzy: 5Piątek, 24 maja 2013, 19:18

Kolejny Concept Art

koszary, Alrauna, studio, RTS, Gotard

Przedstawiamy Wam, kolejny z naszych CA, a w następnym wpisie poprosimy Wam o pomoc w doborze dachu do jednego z budynków :) (są dwie wersje, poprosimy o napisanie, która bardziej się podoba).

2

komentarzy: 0Czwartek, 16 maja 2013, 11:27

Animacja obiektów

youtube, Alrauna, RTS, Gotard , kickstarter

 

W tym wpisie prezentujemy krótki filmik pokazujący 360-tkę modeli do gry pokazanych na jednej z grafik w poprzednim wpisie. No i przypominamy, że pierwsza alfa zbliża się wielkimi krokami ;)

komentarzy: 0Poniedziałek, 13 maja 2013, 22:39

Po przerwie...

 

Witajcie znowu!

Minęlo trochę czasu odkąd pojawił się ostatni wpis na tym gramsajcie, ale przerwa ta była konieczna. Wiele rzeczy się zmieniło. Począwszy od organizacji pracy, a skończywszy na planach na najbliższy okres. Przede wszystkim doszliśmy do wniosku, że skoro zamierzamy zrobić naszą grę RPG, przyda się najpierw jakaś rozgrzewka, projekt nie aż tak zaawansowany i wymagający. Po długich dyskusjach i rozważeniu wszystkich za i przeciw, powstał pomysł na osadzoną w tych samych realiach grę strategiczną o roboczym tytule Endless Age. Krótko potem dołaczył do nas Krzysiek89krk, niezastąpiony rysownik, który już w ciągu pierwszych kilku dni wczuł się w klimat i dosłownie zasypał nas concept artami. Efekt? Graficy dostają zadyszki, prześcigając się w tworzeniu modeli 3D, story writerzy planują kampanię single player, a reszta teamu rozrysowuje mechanikę gry i gameplay. Przy obecnym tempie prac możecie się już niedługo spodziewać jakiejś alphy - zapewne nic wielkiego, ot pusta plansza z roboczym UI, na której będziecie mogli poustawiać pierwsze domki ;)

Jednak już teraz z dumą możemy Wam zaprezentować kilka wybranych CA i budynków, żebyście mieli jakieś ogólne pojęcie, w którą stronę całość zmierza:

Pierwsze przymiarki. Model 3D: Bess, CA Krzysiek89krk



Parę CA Krzyśka



Kilka gotowych modeli do gry - Viear

komentarzy: 2Sobota, 11 maja 2013, 12:35

DZIENNIK EVENTÓW

1. SimFury zasłużył na wieczną chwałę w postaci NPCa nazwanego od jego nicka w ostatecznym demie za pierwszy let's play v0.16!

Archiwum wpisów

  • Styczeń 2013 (4)
  • Luty 2013 (4)
  • Marzec 2013
  • Kwiecień 2013
  • Maj 2013 (5)
  • Czerwiec 2013 (2)
  • Lipiec 2013 (1)
  • Sierpień 2013 (1)
  • Wrzesień 2013
  • Październik 2013
  • Listopad 2013
  • Grudzień 2013
  • Styczeń 2014
  • Luty 2014
  • Marzec 2014
  • Kwiecień 2014
  • Maj 2014
  • Czerwiec 2014
  • Lipiec 2014
  • Sierpień 2014
  • Wrzesień 2014
  • Październik 2014
  • Listopad 2014
  • Grudzień 2014 (3)
  • Styczeń 2015 (1)
  • Luty 2015
  • Marzec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Maj 2015 (2)
  • Czerwiec 2015 (1)
  • Lipiec 2015
  • Sierpień 2015
  • Wrzesień 2015
  • Październik 2015
  • Listopad 2015
  • Grudzień 2015
  • Styczeń 2016
  • Luty 2016
  • Marzec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Maj 2016
  • Czerwiec 2016
  • Lipiec 2016
  • Sierpień 2016
  • Wrzesień 2016
  • Październik 2016
  • Listopad 2016
  • Grudzień 2016
  • Styczeń 2017
  • Luty 2017
  • Marzec 2017
  • Kwiecień 2017
  • Maj 2017
  • Czerwiec 2017
  • Lipiec 2017
  • Sierpień 2017
  • Wrzesień 2017
  • Październik 2017
  • Listopad 2017
  • Grudzień 2017
  • Styczeń 2018
  • Luty 2018
  • Marzec 2018
  • Kwiecień 2018
  • Maj 2018
  • Czerwiec 2018
  • Lipiec 2018
  • Sierpień 2018
  • Wrzesień 2018
  • Październik 2018
  • Listopad 2018
  • Grudzień 2018
  • Styczeń 2019
  • Luty 2019
  • Marzec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Maj 2019
  • Czerwiec 2019
  • Lipiec 2019
  • Sierpień 2019
  • Wrzesień 2019
  • Październik 2019
  • Listopad 2019
  • Grudzień 2019

Więcej o mnie

Krótko o mnie:Alrauna Studio powstało z myślą o stworzeniu szerokiego spektrum gier - pierwsze projekty to gry strategiczna i RPG rozgrywające się w tym samym świecie, w różnych przedziałach czasowych i uzupełniające się nawzajem. Nasza koncepcja świata zapewnia dopracowaną w każdym stopniu fabułę, zaś mechanika to wcielenie prostoty zapewniające satysfakcję z przeprowadzonej rozgrywki. Aktualnie prace zostały przeniesione na projekt kosmiczny "Hostile Dimension".

Moje tagi:3d, alrauna studio, fantastyka, rpg, unity 3d

Moje motto:Satysfakcja gracza jest najważniejsza!

Obecny stan:Intensywna praca!

Posiadany sprzęt:siedem dobrze ukrwionych mózgów, Ręce skore do pracy, Mikstura many

Nasz Facebook

Like-us-on-Facebook

Skład

JechBeat - Łukasz Czechowicz - programista i lider zespołu

Viear - Franciszek Zgliński - 3D artist

Krzysiek89krk - Krzysztof Pawłowski - 2D artist

Cedrik - Michał Stonawski - story writer/PR

Korsarz - Krzysztof Biliński - muzyka 

PLAYABLE ON LINUX

Ostatnie odwiedziny

Prywatne wiadomości

Zaloguj się by wysyłać wiadomości

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 2523 dni

Moich wejść na gram.pl: 467 (#3943)

Napisanych postów i komentarzy: 3 (#1917)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 24 (#208)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 1 751 (#875)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl