avatar

AlraunaStudio Użytkownik gram.pl (Obywatel) ja.gram.pl/AlraunaStudio

TABLICA OGŁOSZEŃ

Projekt "Hostile Dimension"

Przybliżony postęp prac : 100% !!!!!

PREMIERA odbyłą się 25 czerwca 2015

Strona internetowa:

http://alraunastudio.pl/

Mój blog (Styczeń 2013)

Let's play v0.16

 

Ogłoszony dziś koło południa mini-konkurs na pierwszy gotardowy gameplay został właśnie rozstrzygnięty. Na nieśmiertelną chwałę w postaci NPCa o swoim nicku w ostatecznej wersji demo zasłużył SimFury! Brawa dla zwycięzcy i dzięki za let's playa ;)

No i odpowiadając na pytania zawarte w gamepalyu, opcja Shift+W powstała na ostatnim posiedzeniu teamu, kiedy stwierdziliśmy, że bieganie po całej planszy trwa zbyt długo i niepotrzebnie spowalnia testowanie. 300x wydawał się nam odpowiednim boostem^^ Zabijanie szkieletów też swoje trwa, a gdy grę testuje się zbyt długo, ma się ochotę pozabijać je, rzucając myszką w monitor. Właśnie dlatego nasza Tajemnicza Opcja dostępna jest od początku gry i tylko nowym Graczom ujawnia ją demon (o ile wcześniej sami się nie domyślą).

No i właśnie, demon. Nie wiem, co JB namieszał w kodzie (bo już działało), ale zakończenie drugiego dialogu powinno wykopać z gry :> A "oh" wtrącane w linii dialogowej jest zabiegiem celowym - spróbujcie przeczytać "Czegóż chcesz, oh, Demonie?" z jawną kpiną w głosie ;)

No i tyle. Dzięki za wytrwałość, SimFury, no i jeśli dobrze pódzie, następna wersja będzie już na naszej autorskiej mapie!

komentarzy: 20Czwartek, 31 stycznia 2013, 19:16

Wiadomość z ostatniej chwili - nowa wersja demo!

 

Właśnie ukazała się najnowsza wersja zaopatrzona numerem v0.16. Zbudowana jest co prawda jeszcze na assetach (poza łodzią), ale pojawił się już pierwszy mini-quest i możliwość grania online! Co prawda rozgrywka sieciowa jest jeszcze mocno niedopracowana i zawiera milion bugów, ale jest i działa ;) 

 

Pozostałe zmiany:

-dodane obrażenia od upadku
-szkielety się respią
-wraz z kolejnymi lvl powiększa się max hp
-przedłużona doba do 10 minut
-dodane zbieralne przedmioty
-dodany Ekwipunek
-działa wczytywanie podczas gry, nie trzeba wychodzić do menu
-lepsza kolorystyka i oświetlenie
-parę dodatkowych szczegółów poprawiających jakość rozgrywki
-duużo większa mapa, na razie jako tylko zarys nowej mapy głównie do testowania rozmieszczenia elementów

Dodatkowe sterowanie:
Zbieranie przedmiotów, rozmowa z NPC - CTR
Specjalna zdolnosc - do odkrycia (a konkretnie dowiesz się podczas robienia questa),

Linki:

Download:
-Windows
-Mac
-Linux

 

komentarzy: 12Środa, 30 stycznia 2013, 23:14

Jakość modeli

 

Prezentujemy Wam efekt ćwiczenia warsztatowego, którego celem było wstępne rozeznanie naszych możliwości tworzenia postaci. Model jest high poly i eksportowanie go do gry mija się z celem, ale daje ogólny ogląd sytuacji ;)

A co Wy o tym sądzicie?

komentarzy: 10Niedziela, 27 stycznia 2013, 16:59

Trochę o nas

 

Witamy Wszystkich!

Ci, którzy zaglądają tu już od niecałego tygodnia, pewnie czekają, kiedy w końcu ruszy działalność tego gramsajta. Teraz już możemy ogłosić, że oto właśnie nadszedł ten moment! Niektórzy z Was zdają się już kojarzyć po trosze nasze logo, po trosze działalność, zaś dla całej reszty w kilku słowach wyjaśnimy, czym właściwie jest Alrauna Studio.

W rubryce "Więcej o mnie" zostało już zawarte kilka podstawowych informacji, które jednak wymagają trochę poszerzenia. Przede wszystkim nasz zespół nie jest profesjonalnym studiem, które dysponuje wielkim budżetem na realizację gry. Jesteśmy grupą znajomych, która poświęca swój wolny czas na tworzenie pewnego projektu, który zaowocuje erpegiem, w którym mamy zamiar wprowadzić wszystko to, czego brakuje nam w dzisiejszych produkcjach. 

Do tej pory lider naszego teamu wypuścił kilka wersji demo, prezentujących początki naszych zmagań z Unity 3D, skupiając się na rozgryzieniu edytora od strony programistycznej. Póki co, dema te pod względem wizualnym złożone są tylko z darmowych assetów, znalezionych gdzieś w sieci, bo grafików pochłonął przedsesyjny nawał pracy na studiach. Mimo to jeden z nich - w ramach odreagowania - zasiadł wczoraj do komputera i zaczął tworzenie postaci bandyty. Dotychczasowy efekt prac poniżej:

Mamy nadzieję, że będziecie śledzić na tym gramsajcie postęp naszych prac, no i czekamy na wszelkie komentarze z Waszej strony ;)

 

Pozdrawiamy,

Zespół Alrauna Studio

 

komentarzy: 14Niedziela, 20 stycznia 2013, 16:38

DZIENNIK EVENTÓW

1. SimFury zasłużył na wieczną chwałę w postaci NPCa nazwanego od jego nicka w ostatecznym demie za pierwszy let's play v0.16!

Archiwum wpisów

  • Styczeń 2013 (4)
  • Luty 2013 (4)
  • Marzec 2013
  • Kwiecień 2013
  • Maj 2013 (5)
  • Czerwiec 2013 (2)
  • Lipiec 2013 (1)
  • Sierpień 2013 (1)
  • Wrzesień 2013
  • Październik 2013
  • Listopad 2013
  • Grudzień 2013
  • Styczeń 2014
  • Luty 2014
  • Marzec 2014
  • Kwiecień 2014
  • Maj 2014
  • Czerwiec 2014
  • Lipiec 2014
  • Sierpień 2014
  • Wrzesień 2014
  • Październik 2014
  • Listopad 2014
  • Grudzień 2014 (3)
  • Styczeń 2015 (1)
  • Luty 2015
  • Marzec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Maj 2015 (2)
  • Czerwiec 2015 (1)
  • Lipiec 2015
  • Sierpień 2015
  • Wrzesień 2015
  • Październik 2015
  • Listopad 2015
  • Grudzień 2015
  • Styczeń 2016
  • Luty 2016
  • Marzec 2016
  • Kwiecień 2016
  • Maj 2016
  • Czerwiec 2016
  • Lipiec 2016
  • Sierpień 2016
  • Wrzesień 2016
  • Październik 2016
  • Listopad 2016
  • Grudzień 2016
  • Styczeń 2017
  • Luty 2017
  • Marzec 2017
  • Kwiecień 2017
  • Maj 2017
  • Czerwiec 2017
  • Lipiec 2017
  • Sierpień 2017
  • Wrzesień 2017
  • Październik 2017
  • Listopad 2017
  • Grudzień 2017
  • Styczeń 2018
  • Luty 2018
  • Marzec 2018
  • Kwiecień 2018
  • Maj 2018
  • Czerwiec 2018
  • Lipiec 2018
  • Sierpień 2018
  • Wrzesień 2018
  • Październik 2018
  • Listopad 2018
  • Grudzień 2018
  • Styczeń 2019
  • Luty 2019
  • Marzec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Maj 2019
  • Czerwiec 2019
  • Lipiec 2019
  • Sierpień 2019
  • Wrzesień 2019
  • Październik 2019
  • Listopad 2019
  • Grudzień 2019

Więcej o mnie

Krótko o mnie:Alrauna Studio powstało z myślą o stworzeniu szerokiego spektrum gier - pierwsze projekty to gry strategiczna i RPG rozgrywające się w tym samym świecie, w różnych przedziałach czasowych i uzupełniające się nawzajem. Nasza koncepcja świata zapewnia dopracowaną w każdym stopniu fabułę, zaś mechanika to wcielenie prostoty zapewniające satysfakcję z przeprowadzonej rozgrywki. Aktualnie prace zostały przeniesione na projekt kosmiczny "Hostile Dimension".

Moje tagi:3d, alrauna studio, fantastyka, rpg, unity 3d

Moje motto:Satysfakcja gracza jest najważniejsza!

Obecny stan:Intensywna praca!

Posiadany sprzęt:siedem dobrze ukrwionych mózgów, Ręce skore do pracy, Mikstura many

Nasz Facebook

Like-us-on-Facebook

Skład

JechBeat - Łukasz Czechowicz - programista i lider zespołu

Viear - Franciszek Zgliński - 3D artist

Krzysiek89krk - Krzysztof Pawłowski - 2D artist

Cedrik - Michał Stonawski - story writer/PR

Korsarz - Krzysztof Biliński - muzyka 

PLAYABLE ON LINUX

Ostatnie odwiedziny

Prywatne wiadomości

Zaloguj się by wysyłać wiadomości

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 2526 dni

Moich wejść na gram.pl: 467 (#3943)

Napisanych postów i komentarzy: 3 (#1917)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 24 (#208)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 1 755 (#875)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl