avatar

Karfein Użytkownik gram.pl (Biały Drow) ja.gram.pl/Karfein

Hotter

Mój blog (Październik 2012)

Recenzja: Kung Fu Strike: The Warrior's Rise - Master Level

recenzja, dlc, Slasher, gry wideo, gry pc

Jeśli podstawowa część Kung Fu Strike: The Warrior’s Rise była dla Was zbyt mały wyzwaniem, twórcy wychodzą Wam naprzeciw. I ogłaszają konkurs. Jeśli jesteście pewni swoich umiejętności, spróbujcie wygrać 50$ inwestując 3$!

Namieszamy

DLC do Kung Fu Strike nie wnosi niczego nowego do fabuły, wręcz tylko odwraca kota ogonem na potrzebę wyzwań. Pokonaliśmy króla? To teraz go będziemy bronić. Walczyliśmy na danej arenie z bossem? Teraz służy wybijaniu mobków. Tutaj chodzi o coś innego. Chodzi o wyzwanie. A nawet 8 wyzwań. Z czego jeśli jesteście dobrzy, możecie wygrać nawet 50$ do wykorzystania dzięki Visa Gift Card. Wystarczy znaleźć się w dziesiątce najlepszych graczy. Wystarczy osiągnąć wysoką ilość punktów. Niestety nie jest to łatwe, zwłaszcza że w tych nowych 8 misjach nie ma czegoś takiego, jak możliwość wyboru poziomu niskiego.


Nagroda za porażkę.

Wyzwania
Są one niebywale ciężkie. Warto więc w niektórych przypadkach grać w kooperacji. Niełatwo bowiem bronić dwóch białych posągów w pojedynkę. Ciężko się też broni króla, kiedy dostajemy wciry od sporej grupki wojaków. Warto też mieć kogoś, kto kite’uje sporą grupę, kiedy druga osoba ich jedzie od tyłu... Jakkolwiek to brzmi. W każdym razie warto się porządnie uzbroić, jak nie w towarzysza, tak w przywoływanych wojowników za pieniądze. Tak czy inaczej, w pojedynkę wiele się nie osiągnie, o ile się nie jest jakimś debeściakiem w te klocki.


Zasłaniasz wazon, spadaj!

Nihil novi
Niestety audiowizualnie DLC nic nie ulepsza, nie dodaje, wykorzystuje stare areny, stare utwory, stare animacje, starych przeciwników. Dlatego więc dodatek ten polecam głównie tym, którym zależy na następnej porcji ostrej mordoklepki w oprawie chińskiej sztuki malarskiej. No i nie zapominać o tej nagrodzie. Też cena jest całkiem przystępna, trochę ponad 2 euro lub równe 3 dolary to uczciwa kwota za Master Level DLC.


Dla odmiany bronimy króla.

Do dzieła!

Cóż więcej można rzec, dodatek jest wart swojej ceny, a inwestycja może się wielokrotnie spłacić, jeśli do 22 października 2012 do godziny 18:00 wykręcicie porządny wynik punktowy łącznie na wszystkich ośmiu arenach. Kończę tutaj tę krótką recenzję, bo czasu jest mało, a zacny cel. Do walki!

Zalety i wady
+ wyzwanie
+ konkurs
+ cena
- nie dla słabszych graczy

Moja ocena: 8/10

komentarzy: 1Czwartek, 18 października 2012, 23:41

Recenzja: Closure

gry wideo, recenzja, indie, gra logiczna, Closure

Zapewne znane Wam jest rozumowanie dzieci, że jeśli zakryją oczy, to ich nie widać. W Closure jest całkiem podobnie, ale poczyniono krok dalej. To, czego nie widać… nie istnieje w ogóle. Ta recenzja na szczęście jest widoczna, więc zapraszam do lektury.


Przeklinać iksy będziemy nie raz, nie dwa...

Czarno-biały wiersz z rozgrywką
Historia gry nie jest podana wprost. W ciągu gry znajdziemy jedynie wskazówki odnośnie tego, jakich wydarzeń jesteśmy właśnie świadkami. Rozpoczynamy jako stworzenie podobne do pająka, które w końcu dociera do trzech drzwi. Za każdym z nich znajduje hełm bądź też czapkę, jakie zamieniają go w daną postać. Te brną przez 3 światy złożone z 24 poziomów każdy. Choć większa część plansz jest ciemna, okazjonalnie da się je oświetlić, co z kolei pomaga dostrzec elementy składające się w pewną całość. Później czeka jeszcze 10 poziomów, po których pająk przemienia się w mola, jakiemu towarzyszą małe mole, które można znaleźć w ciągu gry. Closure jest bardzo otwarte na interpretacje, zaś ja rozumiem grę tak, iż stworzenie pająkopodobne pomaga 3 ludziom brnąć ku światłu, by wydostać się z czyśćca. Czy o to w tym właśnie chodzi? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami po ograniu Closure.


Ciemno jak w d...

Zagadki jasne nie dla ciemnoty

Wszystkie postaci poza molem nie mają specyficznych umiejętności. Za to na samych poziomach już można znaleźć elementy urozmaicające rozgrywkę. Poza początkowym noszeniem kuli światła i jej rozszczepianiem, czekają na nas takie atrakcje jak platformy niosące kulę, woda, drzwi zamknięte na klucz, kula przyczepiona do jakiejś liany, kula światła wewnątrz większej kuli (z czegoś twardego), miejsca, gdzie nie można położyć kuli lub klucza, kolce niszczące kulę, broń niszcząca kulę i cele, konieczność oświetlenia pewnych punktów, by otworzyć drzwi, lampy, lampy święcące tylko, gdy są oświetlone, powierzchnie przepuszczające jedynie światło, skrzynie, przyciski na skrzynię lub kulę, przesmyki, które mieszczą wyłącznie kule światła… Zdaje mi się, że to w miarę wszystko. Ważne jest to, że te atrakcje są dawkowane powoli, więc na początku nie będziemy od razu wszystkim przytłoczeni, a gra przez całą swoją długość będzie nas raczyć czymś nowym, co eliminuje monotonię nawet w takiej grze logicznej.


Pożywka dla lubiących się bawić w interpretacje.

Gra jest piekielnie grywalna, aczkolwiek miejscami potrafi sfrustrować, bo trzeba łopatologicznie kilka razy zepsuć rozgrywkę, by poznać po prostu dany poziom. To jednak nic, bo takie sytuacje to normalka w grach logicznych, wystarczy przypomnieć sobie Super Meat Boy czy VVVVVV. Problemem natomiast jest fakt, że Closure lubi się wysypać do pulpitu, albo uruchomić bez dźwięku, bo przemyca się dziwnym trafem debug mode... Patch podobno w drodze, więc niebawem winno być wszystko cacy.

Białe na czarnym
W tej grze nikt nie wmówi Wam, że czarne jest czarne, a białe pozostanie białe na dłużej. Oprawa graficzna jest sugestywna i bardzo klimatyczna. Ani się obejrzycie, a jesteście przesiąknięci atmosferą Closure. Efektu dopełnia dopasowana ścieżka dźwiękowa dobrana jak należy pod klimat danej postaci. Mimo wszystko jest przejmująca i mroczna, więc nawet w motywach cyrkowych można poczuć lekki dreszczyk emocji, choć horroru tu nie ma. No i bardzo dobrze pomyślany efekt spowolnienia muzyki przy pływaniu pod wodą. Co tu dużo mówić, to trzeba przeżyć.


Elementy strzelankowe.

Brać w ciemno
Closure to wyjątkowa gra logiczna z innowacyjnym pomysłem na rozgrywkę, którego potencjał nie został zmarnowany. Świetna realizacja, artystyczna oprawa audiowizualna oraz spora ilość zagadek to atuty tej produkcji. Jak na polskie warunki jednak, te 10€ to trochę sporo, więc warto przyczaić się do jakiejś promocji. Wtedy, jak wyżej napisałem, brać w ciemno. Koniecznie. Chyba że nienawidzicie gier logicznych.

Zalety i wady
+ pomysł i realizacja
+ oprawa audiowizualna
+ spora ilość zagadek
- czasem się wykrzaczy
- troszkę cena

Moja ocena: 8/10

komentarzy: 3Sobota, 13 października 2012, 07:19

Zapowiedź: XCOM: Enemy Unknown

Zapowiedź, strategie, Ufo, X-Com, gry wideo

Sezon na remaki trwa w najlepsze. Niekiedy wychodzi dobrze, niekiedy źle. Na razie jednak wszystko wskazuje na to, że o odświeżoną wersję UFO: Enemy Unknown (znanego także jako X-COM: UFO Defense) nie mamy się, co martwić. Zapowiedź udzieli odpowiedzi na pytanie, dlaczego.

Stare na bidzie, jeszcze nowe idzie

Ludzkość ma dość swoich problemów na planecie ze sobą. Jednak w obliczu wspólnego wroga zawsze łączą się siły - koledzy z klasy przeciwko IIIA, kibole z osiedla przeciwko szalikowcom z drugiej drużyny, okradający się Polacy przeciwko najeźdźcom. Nie inaczej jest w tym przypadku. Coraz częstsze odwiedziny niezidentyfikowanych obiektów latających zostawiających po sobie brakujące sztuki bydła w trzodzie, a nawet zaginiętych ludzi zmusza ziemian do działania. Największe mocarstwa trzeciej planety od Słońca fundują projekt X-COM, jaki ma na celu odparcie ataków obcych. Poszukiwanie latających spodków na radarach, przechwytywanie, taktyczne misje, by zneutralizować kosmitów, odbijanie terroryzowanych miast. Wszystko, co znamy z pierwowzoru, znajduje się w XCOM: Enemy Unknown. Ba, jest nawet ciekawiej ze względu na wybory moralne. Zwykle obcy zaatakują w więcej miejsc naraz i będziemy zmuszeni wybrać, gdzie się udać na misję tak, by nie stracić poparcia państwa członkowskich, których fundusze naprawdę ratują skórę, gdyż utrzymanie bazy, pojazdów, żołnierzy, badaczy i całej reszty ekipy kosztuje krocie. A bonusy mogą kusić...


Cięcia budżetowe, tylko 4 na misję na dzień dobry.

Całkiem wierny nowszy model
Wzorem UFO: Enemy Unknown, nowy XCOM nie wprowadza zbyt wielu nowości, aczkolwiek mam wrażenie, że nieco uległo modzie na uproszczenia i poszło na kilka kompromisów, co zbytnio nie dziwi, jako że remake ma trafić również na konsole. Z jednej strony wita nas dokładny ekran Ziemi, aczkolwiek dalej tylko największe potęgi będą kluczowe w naszej strategii obrony planety (jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o kasę). Pierwszą odmianą jest budowanie bazy w głąb ziemi, nie poziomo zaraz pod powierzchnią. Jest to o tyle ciekawe rozwiązanie, że pozwala na przekrojowy wgląd w sytuację w bazie. W kwaterach żołnierze korzystają z bilardu i biegają po bieżni, naukowcy trudzą się nad dziwnymi artefaktami obcych, a schwytani kosmici próbują na różne sposoby uwolnić się z pojemników. Zarządzanie wygląda podobnie do tego z oryginału (utrzymywanie, dostarczanie zasobów, trening ludzi, produkcja uzbrojenia, prowadzenie badań). Innowacją są bonusy za planowanie budowy odpowiednich pomieszczeń obok siebie, a także samodzielne awansowanie żołnierzy, którzy zasłużyli się na polu bitwy - ma to o tyle sens, że przydzielanie wyższej rangi pozwala na wybór umiejętności żołnierza. Każdy ma specjalizację, więc umiejętności są nieco inne. W oryginale trzeba było samemu analizować statystyki i na tej podstawie dobierać ekwipunek. Słowem: myśleć. Uproszczenia. Jest ich więcej.


Co znaczy efektownie i efektywnie zarazem:


UFO: Enemy Unknown pozwalało na prowadzenie drużyny kilkunastoosobowej już na samym początku gry. Później nawet można było dotrzeć do ponad 20 osób w składzie. Tutaj liczba to 4, a po odpowiednich ulepszeniach i nazbieraniu doświadczenia można dobić do 6... Niby bardziej się dba o ludzi i myśli o taktyce, ale w oryginale śmierć dwóch kompanów rujnowała morale drużyny i również była kicha, więc to kolejne uproszczenie także uważam za negatywne. Podobnie jest z trybem walki turowej. Nie ma jednostek ruchu, energii i innych takich, zaś tura dzieli się na 2 części. 2 ruchy, albo ruch i użycie przedmiotu, albo oddanie strzału bez ruchu. Postaci same kucają i chowają się za osłonami, a korzystania tychże naucza dobrze przemyślany samouczek, więc nie będziemy rzuceni na głęboką wodę bez przygotowania. Strzelanie za to wygląda o wiele efektowniej ze względu na filmowe najazdy kamery. Świetnie wygląda też przebijanie się przez okna i zamknięte drzwi, czego nie było w UFO: Enemy Unknown. Coś za coś.

Kilka słów o obcych. W panelu planety wygląda to dość tradycyjnie. Jeśli radar wykryje latający spodek, można posłać Interceptora, by przechwycił wrogi pojazd i go zniszczył, bądź zestrzelił. Tu wygląda wszystko mniej więcej tradycyjnie. Część obcych wróci z oryginału (szare sectoidy, alienowate chryssalidy), będą też nowe (pomieszanie robotów z ciałem - ważne, że latają; są też jakieś slendermany). Obcy posiadają lepszą technologię i korzystają z tych samych ruchów oraz taktyk (plus psionika). W oryginale trzeba było zostawić wolne punkty ruchu, a postać mogła przy dobrym refleksie reagować na widzianych wrogów. Tutaj jest od tego odpowiednia opcja - korzystają z niej także obcy.


Slenderman zaraz padnie.

Multiplayer na poczet nowości
Jak można się domyślić, Firaxis Games nie puściło się na zbyt głębokie wody i ograniczyło tryb gry wieloosobowej do taktycznych walk pomiędzy graczami. Każdy dysponuje określoną ilością punktów, za które tworzy oddział i ekwipuje go. Dla balansu rozgrywki dozwolone jest swobodne mieszanie obcych z ludźmi w drużynie, aczkolwiek bardziej naprzykrzający się kosmici będą kosztować odpowiednio więcej. Rozgrywka oczywiście turowa i to tyle. Ale owo "tyle" najpewniej wystarczy, by odpowiednio wydłużyć żywotność gry. Nic, tylko się cieszyć.

Nieco niepoważnie
Grafika nie należy do najlepszych. Ale jest na to wytłumaczenie. Postawiono na nieco komiksową oprawę, dzięki czemu ukrywa zręcznie mniejszą liczbę detali i pozwoli wolniej się zestarzeć (zabijcie, mnie UFO: Enemy Unknown podoba się nawet dziś po 16 latach). Oprawa dźwiękowa pasuje do stworzonego klimatu, a dubbing jest przyzwoity (tak, jest nieco fabularnie, ale raczej nie będzie to ograniczało swobody rozgrywki). Mogłoby być lepiej, ale za bardzo nie da się narzekać. Efekty specjalne i animacje dają radę, a być może wyjdą jakieś mody, które uatrakcyjnią jeszcze oprawę. Z tym trzeba poczekać do premiery.


Świeci się jak psu jajca - aż kusi do wejścia.


Kolejna fala obcych już na dniach

Nie ukrywam, że jako fan oryginału, zniecierpliwiony czekam na remake i mam całkiem wysokie wymagania. Ogólnie ciut mniejsza dowolność, mała ilość ludzi w drużynie podczas misji i ogólnie uproszczenia trochę mnie martwią, no ale czymś się gra musi różnić od pierwowzoru pod względem rozgrywki. Zresztą wciąga tak, jak gry powinny wciągać, więc zapowiada się naprawdę dobra strategia. Czy aż strategia roku? Przekonamy się już 12 października, kiedy to XCOM: Enemy Unknown trafi w Polsce do sprzedaży na 3 wiodących platformach: PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360.

Oczekiwania: 9/10

komentarzy: 1Poniedziałek, 01 października 2012, 08:34

DOŁĄCZ DO NAS!

Ankieta

Kiedy klaszczesz na występach?

  • Przed występem
    1%1 głos
  • W trakcie występu
    3%3 głosy
  • Po występie
    49%41 głosów
  • Przed/W trakcie
    2%2 głosy
  • Przed/Po
    7%6 głosów
  • W trakcie/Po
    13%11 głosów
  • Przed/W trakcie/Po
    22%19 głosów

Suma oddanych głosów: 83 

Więcej o mnie

Krótko o mnie:Na imię mi Karol, a w Internecie przeważnie mnie można znaleźć jako Karfeina tudzież KoLoSa. Absolwent języków stosowanych (angielski i francuski) na Uniwersytecie Śląskim. W wolnych chwilach lubię grać w dobre gry, przede wszystkim cRPG, czytać dobre książki, przede wszystkim fantasy oraz słuchać dobrej muzyki, a zwłaszcza takiej, która akurat oddaje stan mojej duszy. Interesuję się również tworzeniem zawartości dodatkowej do niektórych gier komputerowych, a i nieco fotografią ostatnimi czasy. Aktualnie zawalony grami do recenzji dla portalu SwiatGry.pl

Moje tagi:fantasy, gry, recenzje, rpg, unreal

Urodziny:za 118 dni (20 marca 1988)

Moje motto:"Zaprawdę większe są przyjemności, które można dzielić." - Drizzt Do'Urden / "Każda droga, która wiedzie poprzez chaos i cierpienie, prowadzi do wielkiego skarbu." - Karfein vel KoLoS

Obecny stan:Loff'ta

Posiadany sprzęt:PC, PC, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation 4, PSP, PS Vita, Wii, Wii U, DS, New 3DS XL, Xbox 360, DC, Mobile, Mobile

Namiary na mnie

e-mail: karfein(at)wp.pl, GG: 1191342, Skype: Karfein, www: http://www.kolosalny-sajt.prv.pl, Facebook: Karfein, Twitter: SwiatGrypl, Steam: Finka_Karfein

Spis treści

Recenzje: Prince of Persia - The Sands of Time, Fable - Zapomniane Opowieści, R.A. Salvatore - "Obietnica Króla-Czarnoksiężnika", Two Worlds PL, ICO, Chrome PL, Chrome SpecForce PL, Spartan - Total Warrior PL, Opis: Jostein Gaarder - "Świat Zofii", BioShock, God of War, God of War II, Shadow of the Colossus, Puzzle Quest: Challenge of the Warlords PL, Puzzle Quest: Warlords, Planescape: Torment PL, Space Siege PL, Fahrenheit PL, MDK PL, MDK 2, Call of Juarez PL, Medal of Honor PL, Swords & Soldiers, Killzone 3, BlazBlue: Continuum Shift, MotorStorm: Apokalipsa, Baldur's Gate, Total War: Shogun 2, Sniper: Ghost Warrior, Proun, Heavenly Sword, Heavy Rain - Edycja Specjalna, inFamous, VVVVVV v2.0, Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition, God of War III, Naruto: Ultimate Ninja Storm, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2, Hydrophobia: Prophecy, Payday: The Heist, Sideway: New York, WipEout HD Fury, Hoard, Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link, Dead Nation PL, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, Max Payne, Max Payne 2: The Fall of Max Payne, Mafia: The City of Lost Heaven PL, Heroes Chronicles: All Chapters, NeverDead, Duke Nukem Forever: Hail to the Icons Parody Pack, Braid PL, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Grotesque Tactics: Evil Heroes, Grotesque Tactics II: Dungeons & Donuts, Datura, Sniper Elite V2, Sorcery: Świat Magii, DiRT Showdown, Avernum: Escape from the Pit, Trine PL, Serious Sam 3: BFE, A.R.C.S, RobotRiot, Kung Fu Strike: The Warrior's Rise, Rijn the Specpyre in... Manor of the Damned, Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter - Legend of the Beast, Darksiders II, Symphony, Closure, Kung Fu Strike: The Warrior's Rise - Master Level, LittleBigPlanet Karting, XCOM: Enemy Unknown, Painkiller: Hell & Damnation, XCOM: Enemy Unknown - Elite Soldier Pack, Anarchy Reigns, Killzone, Legend of Fae, Baldur's Gate: Enhanced Edition, God of War: Wstąpienie, SimCity, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3, BioShock: Infinite, Chompy Chomp Chomp, 99 Spirits, Divinity: Dragon Commander, Total War: Rome II, Rush Bros., Superfrog HD, Worms: Revolution Extreme, The Swapper, Rise of the Triad: Dark War, Rise of the Triad, 9.03m, Type:Rider, XCOM: Enemy Within, Continue?9876543210, War of the Human Tanks, inFamous: Second Son, Tales of Symphonia Chronicles, Trine 2: Complete Story, PlayStation Vita: Zwierzaki, 99 Spirits: Cage of Night, Metrico, Point Perfect, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 - Full Burst, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution.
Unreal: Opis: Unreal Antologia, Schemat recenzji modów do Unreala, Dark Magic (UT).

Zapowiedzi: The Last Guardian, God of War III, Two Worlds II, Six Days in Fallujah, Create, Music Master: Chopin, Deus Ex: Human Revolution, Mortal Kombat, Knights Contract, Killzone 3, Duke Nukem Forever, Dragon Age II, The Sims: Średniowiecze, Team ICO Collection, Hunted: Kuźnia Demona, Sorcery, Journey, The Elder Scrolls V: Skyrim, Call of Duty: Modern Warfare 3, Serious Sam 3: BFE, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Binary Domain, Starhawk, Tokyo Jungle, LittleBigPlanet Karting, DRM: Death Ray Manta, XCOM: Enemy Unknown, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3, SimCity, God of War: Wstąpienie, BioShock: Infinite, Divinity: Dragon Commander, Total War: Rome II, Puppeteer, XCOM: Enemy Within, Tearaway, Killzone: Shadow Fall, Divinity: Grzech Pierworodny, South Park: The Stick of Truth, inFamous: Second Son, inFamous: First Light, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution, Archaica: The Path of Light, Trine 3: The Artifacts of Power.

Relacje: Game Art Panel (23.09.2011), Akira Yamaoka - spotkanie z kompozytorem serii Silent Hill (2.10.2011).

Must-watche: #1.

Opowiadania: coming soon

Galeria: Pierwszy rzut, Drugi rzut.
Failblog Karfeina: Pierwszy rzut.

Rozkminki: Milczące wzgórze, Głośna otchłań, Alter ego, "Pieniądze szczęścia nie dają, ale...", Słowo 'drow' i jak je czytamy, Święto zmarło, Mordy, ryje i pyski, Internetowe śmieci.

Nowinki: Koniec świata!, "Shadow of the Colossus" na srebrnym ekranie, Spam niszczy środowisko, Będzie reedycja Planescape: Torment!, Puzzle Quest 2 powstaje!, Technologia 5D.

Drizzt :): Kto on zacz?, Być jak Drizzt Do'Urden, Biały Drow, suplement + bonus.

O mnie: Zwiastun Wiosny, Wybór *niektórych* najlepszych wg mnie i najważniejszych dla mnie utworów, KoLoS + level up = Karfein, Wybór najlepszych wg mnie i najważniejszych dla mnie gier, Ewolucja ksyw Karfeina, 4,5-listna koniczyna, XV Przystanek Woodstock - relacja, Wyprawa do Walii - relacja, Spotkanie z Suomalainenką, Prywata, lic. Karol Świątek, Dziękuję.

Blog: Pierwszy wpis, W pogoni za Pięknem, Boję się..., Sen, Wierzę, Na glinianych nogach, Sen II, Nie żal życia gdy..., Śmiać się czy płakać?, Wkrótce się okaże, Ostatnie życzenie, Hocki klocki, Cyklon, Wola istnienia, Powiew świeżości, Wszystko co dobre szybko się kończy, Ankieta o layoucie, Lenistwo :P, COMA - Hipertrofia, Nareszcie sobie (nie) pogram!, Nie będzie niczego :), Owned, Czego można oczekiwać w czasie najbliższym?, Trochę inaczej, Win :), Nasza-Klasa..., Kolekcjonerski 'Shadow of the Colossus' (PS2) do wzięcia!, Ankieta o preferencjach, Ogłoszenia parafialne nr 1, Pierwsza rocznica GramSajta!, Spam świąteczny, Ankieta o napisach końcowych i nowinki, Puciapki - głosujta!, Ankieta o puciapkach, Nowy layout, A miała być kolejna recka..., Sucz Wena - polubcie ją, a się odwdzięczy!.

Archiwum wpisów

Ostatnio gram w

Tytuł gryPo sieci?Ukończona?

Ostatnio czytam

FUTU.RE

W planach

* Blog
* Klakiery występowe
* Recenzje gier ukończonych
* O dystrybucji cyfrowej słów kilkaset
* Kanon gier - seria wpisów
* Recenzja: The Elder Scrolls IV: Oblivion
* Gry komputerowe polskich deweloperów
* Opowiadanie pt. "Więzień wolności" - 45%
* Opowiadanie pt. "Podwójna dusza"

* Stworzenie sequela do kampanii do gry Sacrifice - projekt (chętnych do współpracy proszę o kontakt)

Przejście gier, które mamy, a w które jeszcze nie zaczęliśmy/zacząłem grać:

PC:
- Alpha Protocol
- Assassin's Creed: Liberation HD
- Assassin's Creed IV: Black Flag - Jackdaw Edition
- Assassin's Creed: Rogue
- Batman: Arkham Asylum - Game of the Year Edition
- Batman: Arkham City - Game of the Year Edition
- Batman: Arkham Origins + DLC
- Battlefield: Bad Company 2
- Beyond Good & Evil
- BioShock 2 + DLC
- Blur
- Bone: Wygnaniec z Kosteczkowa
- Bone: Wielki Wyścig Krów
- Borderlands: GotY Edition
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
- Call of Duty: World at War
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Call of Duty: Modern Warfare 3
- Call of Duty: Black Ops
- Call of Duty: Black Ops II
- Call of Duty: Ghosts
- Ceville
- Crysis - Maximum Edition
- Crysis 2
- Crysis 3
- Dead Space
- Dead Space 2
- Dead Space 3
- Dear Esther
- Death Rally
- Deus Ex: The Fall
- Deus Ex: Mankind Divided
- Disciples III: Odrodzenie
- Disciples III: Wskrzeszenie
- Disciples III: Reincarnation
- Divinity II: Director's Cut
- Don't Disturb
- Dragonshard
- Drakensang: The Dark Eye
- The Elder Scrolls IV: Shivering Isles
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- eXperience 112
- F.E.A.R. 2: Project Origin + Reborn
- F.3.A.R.
- Fallout 3 - Game of the Year Edition
- Fallout: New Vegas - Ultimate Edition
- Full Throttle
- Gothic II: Noc Kruka
- Gothic 3: Zmierzch Bogów
- Grand Theft Auto (wszystkie full 3D bez GTA V)
- Grim Fandango
- Homefront
- Legend: Hand of God
- Lucius II
- Mafia II - Special Extended Edition
- Medal of Honor: Warfighter
- Mini Ninjas
- Mirror's Edge
- NecroVision
- Need for Speed: Hot Pursuit
- Need for Speed: The Run
- Need for Speed: Most Wanted
- Overlord
- Overlord II
- The Path
- Portal 2
- Postal X
- Prince of Persia: The Two Thrones
- Prince of Persia (2008)
- Prototype
- Prototype 2
- Puzzle Quest 2
- Risen
- Risen 2: Dark Waters [+ DLC]
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Sacred 2: Fallen Angel
- Scribblenauts Unlimited
- Shelter
- Shenmue III
- Singularity
- South Park: The Stick of Truth
- Split/Second: Velocity
- Star Wars: Knights of the Old Republic
- Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords
- Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
- Star Wars: The Force Unleashed II
- Supreme Commander
- Supreme Commander: Forged Alliance
- Supreme Commander 2
- Tension
- Tom Clancy's EndWar
- Torchlight
- WarPath
- The Whispered World
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Year Walk
- Zeno Clash
- Zeno Clash II

PSX:
- Chrono Cross
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Final Fantasy IX
- Vagrant Story

PS2:
- Final Fantasy XII
- God Hand
- Monster Hunter
- Rygar: The Legendary Adventure
- Serious Sam: Next Encounter
- Way of the Samurai
- Way of the Samurai 2

PS3:
- Alice: Madness Returns
- Call of Duty 3
- Dante's Inferno + DLC
- Demon's Souls
- Echochrome
- El Shaddai: Ascension
- Enchanted Arms
- Final Fantasy XIII
- Final Fantasy XIII-2
- ICO HD
- Lollipop Chainsaw
- Kingdoms of Amalur: Reckoning
- Move Fitness
- PixelJunk 4am
- Puppeteer
- rain
- Ratchet: Gladiator
- Resistance - trylogia
- Resonance of Fate
- Ryu ga Gotoku 1&2 HD Edition (Yakuza 1&2 HD Edition)
- Ryu ga Gotoku: Kenzan! (Yakuza: Arrives!)
- Shadow of the Colossus HD
- The Unfinished Swan
- White Knight Chronicles - Remastered Edition
- White Knight Chronicles II
- Yakuza 5

PS4:
- Alienation
- Dark Cloud
- Dark Chronicle
- Ratchet & Clank
- Rogue Galaxy
- Tales of Berseria
- Yakuza 0
- Yakuza: Kiwami

PSP:
- Assassin's Creed: Bloodlines
- Corpse Party
- Corpse Party: Book of Shadows
- Final Fantasy - 20th Anniversary
- Final Fantasy II - 20th Anniversary
- God of War: Ghost of Sparta
- Grand Theft Auto: Chinatown Wars
- Harvest Moon: Hero of Leaf Valley
- Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon
- Killzone: Liberation
- LocoRoco
- LocoRoco 2
- Monster Hunter Freedom 2
- Monster Hunter Freedom Unite
- Patapon 2
- Patapon 3
- Ratchet & Clank: Size Matters
- Resistance: Retribution
- Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X
- Tales of the World: Radiant Mythology
- White Knight Chronicles: Origins

PS Vita:
- Killzone: Mercenary
- LittleBigPlanet Vita
- Monster Monpiece
- Oreshika: Tainted Bloodlines
- Resistance: Burning Skies
- Silent Hill: Book of Memories
- Tales of Hearts R
- Tokyo Twilight Ghost Hunters
- Superbeat: Xonic

Wii:
- Another Code: R – A Journey into Lost Memories
- Disaster: Day of Crisis
- Epic Mickey
- Madworld
- Trauma Center: New Blood

Wii U:
- Splatoon

DSi:
- Another Code
- Final Fantasy III
- Hotel Dusk: Room 215
- Last Window: The Secret of Cape West
- Okamiden
- Populous DS
- Radiant Historia
- Super Scribblenauts

New 3DS:
- Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
- Spirit Camera: The Cursed Memoir
- Xenoblade Chronicles 3D

X360:
- Blue Dragon
- Fable II GotY
- Fable: Journey
- Gears of War 2
- Gears of War: Judgment
- Halo 3
- Lost Odyssey
- Ninety-Nine Nights (N3)
- Ninety-Nine Nights II (N3 II)
- Saints Row
- Tales of Vesperia


*** ZAKUP ***

PC:
- Assassin's Creed: Unity
- Call of Duty: Advanced Warfare
- Call of Duty: Black Ops III
- Plants vs. Zombies 2: It's About Time

PSX: nic

PS2:
- Genji: Dawn of the Samurai
- Glass Rose
- Michigan: Report from Hell
- Rule of Rose
- Samurai Warriors
- Shadow Hearts: Covenant
- Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
- Shinobido: Way of the Ninja

PS3:
- Asura's Wrath + DLC
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII
- No More Heroes: Heroes' Paradise
- Red Dead Redemption: Undead Nightmare
- Valkyria Chronicles [jeszcze DLC]
- Way of the Samurai 3
- Wonderbook - 3 pozostałe gry

PS4:
- Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue
- Ryu ga Gotoku: Ishin (Yakuza: Restoration)
- Shenmue III
- Yakuza 6: The Song of Life [dokonało się]

PSP:
- Call of Duty: Roads to Victory
- Dungeon Siege: Throne of Agony
- Hatsune Miku: Project DIVA [dokonało się]
- Hatsune Miku: Project DIVA 2nd [dokonało się]
- Hatsune Miku: Project DIVA Extend [dokonało się]
- Kurohyō: Ryū ga Gotoku Shinshō (Yakuza: Black Panther)
- Kurohyō 2: Ryū ga Gotoku Ashura hen (Yakuza: Black Panther 2)
- Monster Hunter Freedom
- Secret Agent Clank
- Sweet Fuse: At Your Side
- Tales of Eternia
- Tales of the World: Radiant Mythology 2
- Tales of the World: Radiant Mythology 3
- Valkyria Chronicles II [jeszcze DLC]

PS Vita:
- Call of Duty: Black Ops - Declassified
- Conception II: Children of the Seven Stars
- Malicious: Rebirth
- Mind Zero
- Soul Sacrifice Delta
- Sumioni: Demon Arts

Wii:
- Arc Rise Fantasia
- Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon
- The Last Story [dokonało się]
- Lost in Blue series
- No More Heroes 2: Desperate Struggle
- Red Steel
- Red Steel 2
- Samurai Warriors 3
- Samurai Warriors: Katana
- Trauma Team [not in EU]
- Zero: Tsukihami no Kamen (Project Zero 4) [unofficial patch]

Wii U:
- Bayonetta 1+2 [dokonało się]
- Chasing Aurora
- Chompy Chomp Chomp Party
- Pokken Tournament
- Swords & Soldiers II
- Xenoblade Chronicles X [dokonało się]

DSi:
- Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth
- Again [not in EU]
- Castlevania: Order of Ecclesia
- Flower, Sun, and Rain
- The Legend of Zelda: Spirit Tracks
- LifeSigns: Surgical Unit
- Lost in Blue series
- Trauma Center: Under the Knife 2 [not in EU]
- Unsolved Crimes
- The World Ends with You

(New) 3DS
- Persona Q: Shadow of the Labyrinth
- Professor Layton vs. Ace Attorney
- Proun+
- Tales of the Abyss

X360:
- Gears of War 3
- South Park Let's Go Tower Defense Play!
- South Park: Tenorman's Revenge

Ostatnie odwiedziny

Moi znajomi

pokaż wszystkich znajomych: 91

Nie tylko gram.pl

Blogi:
* www.mizuki.blog.pl - blog kumpeli
* le-chat-blanc.freehostia.com - blog innej kumpeli

Unreal:
* www.unreal.pl - aktualności o Unrealu
* www.unrealsp.org - tylko single-player
* www.unrealservice.net - tylko U1

Growe:
* www.swiatgry.pl - bardzo dobry i rozwijający się serwis o grach
* www.markolf.pl - gry/filmy w czasopismach
* www.grylogiczne.pl - jak w adresie :)

XFire

Ulubione...

Gry: 99 Spirits, Adventure Pinball: Forgotten Island, Assassins Creed, Assassins Creed II, Avernum: Escape from the Pit, Baldur's Gate, Baldur's Gate II: Cienie Amn, Baldur's Gate II: Tron Bhaala, Baldur's Gate: Dark Alliance, Baldur's Gate: Opowieści z Wybrzeża Mieczy, Bioshock, Call of Duty 4: Modern Warfare, Carmageddon II: Carpocalypse Now, Chrome, Chrono Trigger, Closure, Crash Bandicoot (seria), Crime Cities, Datura, Deus Ex, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Diablo, Disciples II: Bunt Elfów, Divine Divinity, Dune 2, Emperor: battle for dune, Fable: Zapomniane Opowieści, Fahrenheit, Fallout, Flower, God of War, God of War 2, God of War III, Gothic, Grotesque Tactics: Evil Heroes, Heavy Rain, Heroes Chronicles, Icewind Dale, Icewind Dale II, Icewind Dale: Heart of Winter, ICO, inFamous, Kula World, Legend of Fae, Legends of Valour, LittleBigPlanet, Luxor, Mafia, Mass Effect, Mass Effect 2, Max Payne, Max Payne 2: The Fall of Max Payne, MDK 2, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2, Naruto Ultimate Ninja 3, Naruto: Ultimate Ninja Storm, Neverwinter Nights, Okami, Painkiller , Painkiller: Battle out of Hell, Planescape: Torment, Plants vs. Zombies, Pocket Tanks, Prey, Puzzle Quest: Challenge of the Warlords, Rome: Total War, Sacrifice, Sanitarium, Saper, Serious Sam 2, Shadow of the Colossus, Silent Hill, SimCity 3000, Slam Tilt, SSX 3, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, The Bard's Tale: Opowieści Barda, The Binding of Isaac, The Temple of Elemental Evil, Trine, Trine 2, Two Worlds, Unreal, Unreal - Return to Na Pali, Unreal Tournament, Unreal Tournament 2004, VVVVVV, Władca Pierścieni: Trzecia Era, Worms World Party, Zuma

Muzyka: Ari Pulkkinen, B.E.T.H., Buckethead, Coma, Dynamedion, Emancipator, Fenomen - Sam na sam, Grupa Operacyjna, Inon Zur, Jeremy Soule, John Lennon, Łona, Michael Hoenig, Michał Jelonek, Michiel van den Bos, Nobuo Uematsu, O.S.T.R., Soundtracki z gier, Underground, Yez Yez Yo

Filmy: 9 (Nine), Cesarzowa, Dom Nad Jeziorem, Dom w głębi lasu, Dzień Świra, Gwiezdne Wojny, Iron Sky, Ja, Robot, Jestem Legendą (I Am Legend), Lord of the Rings - trylogia, Łowcy głów, Matrix, Nietykalni, Piraci z Karaibów, Pokuta, Potwory i spółka, Scary Movie, Seks w wielkim mieście, Shrek, Shutter - Widmo, Silent Hill, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, Telefon (Phone Booth), Zielona Mila

Książki: "Kolor magii" - Terry Pratchett, "Młot na czarownice" - Jacek Piekara, "Quo Vadis" - Henryk Sienkiewicz, "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski, "Sługa Boży" - Jacek Piekara, Frank Herbert - "Diuna", J. K. Rowling - "Harry Potter", Legenda Drizzta - R.A. Salvatore, Najemnicy - R.A. Salvatore

Seriale/programy TV: Adventure Time, Detektyw Monk, Heroes, How I Met Your Mother, Naruto, Numb3rs, Seks w Wielkim Mieście, The Guild

Gazety/pisma: CD Action, Metro, Nowa Fantastyka, Play, Secret Service

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 5161 dni

Moich wejść na gram.pl: 18 133 (#254)

Napisanych postów i komentarzy: 3 130 (#370)

Napisanych recenzji: 50 (#5)

Wpisów na blogu: 238 (#41)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 31 828 (#17)

Prywatne wiadomości

Zaloguj się by wysyłać wiadomości

PS3 GameCard i reklama ŚG

SwiatGry.pl - Twój Świat Gry, Zapowiedzi, Recenzje, Artykuły, Trailery, Gry Online


 

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl