avatar

zadymek Użytkownik gram.pl (Sekretarz) ja.gram.pl/zadymek

Hotter

Mój blog (Październik 2008)

Ogłoszenia

1. Quiz muzyka filmowa 4 - finał

Dziś dobiega końca kolejny quiz muzyczny. I kolejny raz po ciężkich bojach, wygrywa nasz jedyny ...ale zaraz, mamy 2 zawodników. Może wreszcie się coś rozkręca:)
W każdym razie oto wyniki:
I miejsce seles - z 13 punktami, tylko cud mógł ją zatrzymać
II miejsce MagdalenaMM - mocnym uderzeniem zgarnęła 6 punktów, ale zamiast iść za ciosem i kopać głębiej (podpowiedzi) odpuściła, ale i to dobre.
Prosimy panie na podium


Nagroda dla zwycięzcy

A tu lista poprawnych odpowiedzi:

1. The Matrix

2. Beautiful Mind (Piękny umysł)

3. Mission: Imposssible 2 aka M:I-2

4. Spy Hard (Szklanką po łapkach)

5. Predator

6. Rambo: First Blood part 2 vel Rambo 2 - a pisałem, że o Wietnamie jest

7. Charlie's Angels (Aniołki Charliego) i ewentualnie Scary Movie 2 (Straszny film 2)

8. Godzilla

9. Mary Shelley's Frankenstein albo krótko Frankenstein

10. Crimson Tide (Karmazynowy Przypływ)

11. Blade Runner (Łowca Androidów)

12. Seven vel Se7en (Siedem)

13. The Hunt for Red October ( Polowanie na Czerwony Październik)

14. Flash Gordon

Oczywiście wszytkim uczestnikom quizu gratuluję i zapraszam ponownie (i zaproście znajmych:).

2. Mini antyrecenzja.
Pamiętna rocznica. Dziś mija 50 dni odkąd skończyłem (po wielu wznowieniach) potworka pt. Legend: Hand of God. Właściwie zakupu tej... nie wiem czy to odpowiednie słowo, gry, tylko dzięki muzyce Dynamedion'u nie zaliczyłem do pieniędzy wywalonych w błoto. Tak bardzo jak było toto wychwalane w CD-Action (od tego czasu ostrożniej podchodzę do ich recenzji), tak mnie to zawiodło:
-słynny Cinematic combat system z efektownymi wykończeniami i płynnymi animacjami zachwycał mnie od pierwszego momentu. W miarę postępów w grze objawiał on swoje wady. Przejścia pomiedzy animacjami nie były tak płynne jak powinny być przez co wielokrotnie kolidowały z normalnym trybem tłuczenia i uniemiożliwiały np. użycie jakiejś umiejętności. A tak wychwalane wykończenia? Na początku gry można uciąć zombie głowę, ale później spotykamy tysiące jego braci i już się to nie zdarzy ani razu. A co z wychwalanym w CD-A wykończeniem olbrzyma, kiedy to bohater stojąc na jego ramionach wbija mu miecz w łeb? Ja tego nie uświadczyłem... ani niczego podobnego. Czyżbym grał w nie tą grę?
- "innowacyjny" rozwój postaci na 2 wybranych drogach to już kompletna porażka. W zasadzie dziłają tylko umiejętności dystansowe, z bliska zaczyna się koszmarek. Wybrałem sobie drogę magii i siły. Z czego po kilkudziesięciu godzinach gry ostała się tylko droga magii bo umiejętności drogi siły zwyczajnie nie uruchamiały się na większości przeciwników(wspomniane błędy animacji). Z tego powodu mimo, ze grę rozpocząłem jako mag bitewny, skończył ją jako czysty mag:(((
-z samą walką wiąże się zmurszały ze starości system zadawania obrażeń. Wszytko opiera się tu na statystykch i fakt, że odbiegniemy od wroga gdy ten zadaje powolny cios nie oznacza, że nie oberwimy. I co z tego, że dzieli nas 10 metrów, staty rządzą i basta:(
-kompletnie daremnie działają też zbroje. W ramach eksperymentu w pewnym momencie gry zamieniłem potężną stalową zbroję (ponad 600 AC) na słabo chroniącą (87 AC) ale dającą premię do obrażeń od magii szatę maga. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdzy się okazało, że w walce sprawdzają się one dokładnie tak samo. Żadnej różnicy w odnoszonych obrażeniach czy częstotliwości obrywania nie zauważyłem.
-a co z daremnie wykonanym środowiskiem gry? Ot, w ramach ewolucji gatunku cRPG mamy przejście w 3D i suuuper wykonane kolizje obiektów. I na tym koniec. NPC to kukły stojące w jednym miejscu i gadajace swoje kwestie.... i nie robiące nic więcej. toż to nawet w stareńkim Diablo 2 strażni potrafił reagować na potwora, ktróry zmierza do miasta. Tutaj można walczyć z całym tabunem wrogów w centrum miasta i żaden NPC nawet nie zareaguje wrzaskiem.


Pominę już fakt, że do zwyczaju należy by miasto było nieosiągalne dla potworów.
-a co powiecie na cały stos bugów graficznych i technicznych? O niedziałających umiejętnościach było wyżej. Do tego dorzucę bardzo częste znikanie naszej postaci(ot, niewidzialny jest, ale tylko dla nas)


częste wywalanie się gry do Windy, a nawet samoistne cofanie postępów w grze - w jednym momencie można mieć zebrane 3 części ręki Bogów a po załadowaniu stanu gry nagle mamy tylko jedną i 3/4 scenariusza do przejścia, oczywiście cały świat wygląda tak jak gdy zapisywaliśmy grę: mapa tak samo odkryta, bossowie tak samo przetrzebieni i zadania poboczne tak samo wykonane... tylko gra się pogubiła odnośnie postępów w grze. Wisienką na szczycie tortu niech będą problemy z działaniem skryptów w grze, przez co na górskiej przełęczy możemy zostać spaleni oddechem smoka, którego dopiero co ubiliśmy czy nagle nie móc przejść przez most, który już przekraczaliśmy wiele razy. Powtarzają się też komentarze spotykanych postaci, które na nowo zlecają nam wykonane zadania.
-na koniec dodam, że studio za grę odpowiedzialne nie poczuwa się do odpowiedzialności i żadnego patcha(pomijając te niemieckie, które umożliwiły w ogóle granie) nie wypuściło mimo, że na ich forum aż wrze od skarg na te i inne błędy

3. Jakby to kogoś jeszcze interesowało, to dodałem kolejny pokolorowany obrazek do kolekcji z poprzedniego quizu.

komentarzy: 11Poniedziałek, 06 października 2008, 00:00

Informacje dla zwiedzających...

Drogi odwiedzający: jeśli zauroczony contentem mojego GS'a lub wypowiedziami na forum, czując, że mamy wspólne zainteresowania, chcesz dodać mnie do swoich znajomych, czemu nie. Jednak daj mi wcześniej odczuć, że się znamy, znajomość musi być dwustronna:
1. Jeśli przejrzałeś GS'a do tego puntu i właśnie czytasz ten komunikat, to już masz wielkiego plusa.
2. Jednak by okazać sympatię warto też zostawić kilka komentarzy tu i ówdzie. Gdy uczestniczysz w qiuzie, który organizuję, liczy się to nawet podwójnie:)
3. Dobrze też by było wpaść na siebie czasem na Forum i podyskutować (na IRC nie zaglądam).
4. Jednak nawet mimo powyższych każda znajomość potrzebuje czasu by się rozwinąć, więc trochę czasu musimy się znać zanim wylądujesz na liście.
Tak więc jeśli "znamy się" z Forum lub GS'a, wal śmiało, chętnie zostanę Twoim znajomym. W przeciwnym razie: moja odpowiedź będzie odmowna.

Archiwum wpisów

Prywatne wiadomości

Zaloguj się by wysyłać wiadomości

Playlista

Szef kuchni poleca


 

Cykl pt. "Nietypowe FPS'y"

0

TPP moje życie

Słuchowisko zadymka



Więcej o mnie

Moje tagi:alien i predator, counter strike, grafika, gry, muzyka

Urodziny:za 230 dni (13 maja)

Moje motto:Homo sum; humani nil a me alienum puto.

Obecny stan:

Posiadany sprzęt:PC

Namiary na mnie

e-mail: zadymek01(at)wp.pl, Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCaXPZ6VGEpC-uNuy0u-E0oA

Ostatnie odwiedziny

Moi znajomi

pokaż wszystkich znajomych: 62

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 4351 dni

Moich wejść na gram.pl: 38 692 (#34)

Napisanych postów i komentarzy: 22 459 (#4)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 180 (#68)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 17 740 (#44)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl