avatar

Khalosh Użytkownik gram.pl (Obywatel) ja.gram.pl/Khalosh

Mój blog (ostatnie wpisy) rss

Bulletstorm - zapowiedź

Podczas gdy cały świat gra w tę samą grę w nowym opakowaniu (czyt. Call of Duty), ekipa Adriana Chmielarza smaży tytuł odwołujący się do korzeni gatunku – duch Duke'a Nukema nie odstępuje gracza na krok, a niczym nieskrępowana sieczka cieszy niczym dekadę temu w Serious Samie.

Głównym protagonistą jest Grayson Hunt – kosmiczny pirat o niewybrednym poczuciu humoru, który ilością podwórkowych tekstów przewyższa nawet samego Księcia. Wraz z grupą kompanów przyszło mu rozbić się na planecie Stygia. Zadaniem gracza jest wydostanie się z tej nieprzyjaznej dziury i skopanie paru tyłków po drodze. Rdzeń rozgrywki stanowi innowacyjny system skillshotów, który przyznaje nam punkty za jak najbardziej pomysłowe i widowiskowe pozbycie się przeciwników. Bardziej niż zaliczać standardowe headshoty, opłaca się w Bulletstormie wyrzucić wroga elektrycznym biczem w powietrze i wysadzić na tle nieboskłonu za pomocą flary, co da nam skillshot Fireworks, czy ściąć minami połączonymi łańcuchem kilka głów naraz, za co dostaniemy French Revolution. Pomysłowość twórców potrafi zachwycić.

Multiplayer to w dużej mierze rozwinięcie pomysłów z singla. Jeden tryb – Echoes – to po prostu najlepsze momenty z wątku fabularnego, które należy przejść jak najszybciej i z jak najpokaźniejszym dorobkiem skillshotów.

Znacznie ciekawiej prezentuje się tryb Anarchy, w którym w grupie czterech osób trzeba odpierać coraz to większe hordy wrogów. Sęk w tym, że podczas walki o przeżycie nie można zapominać o nabijaniu punktów skillshotami – w tym wypadku również drużynowymi. W końcu nie ma to jak naprzemienne kopanie przeciwnika przez dwóch graczy, zakończone rozsmarowaniem go na ścianie.

Gra wydaje się być skazana na sukces – gameplay jest niesamowicie miodny i uzależniający, a potężne zaplecze marketingowe w postaci Epica i EA nie pozwala o niej zapomnieć. Nie wiadomo tylko, czy w erze poważnych, pseudo-realistycznych strzelanek zawadiackie podejście Bulletstorma przyciągnie wystarczającą ilość graczy.

 

Zapowiedź gry Bulletstorm powstała jako praca na konkurs „Najlepsza zapowiedź gry Bulletstorm” organizowany przez Sklep Gram.pl

komentarzy: 0Sobota, 12 lutego 2011, 21:55

Więcej o mnie

Namiary na mnie

Ostatnio gram w

Moi znajomi

Ulubione...

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 4301 dni

Moich wejść na gram.pl: 9 711 (#693)

Napisanych postów i komentarzy: 5 (#1915)

Napisanych recenzji: 0

Wpisów na blogu: 1 (#231)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 32 (#1997)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl