avatar

Aurelinus Użytkownik gram.pl (Przewodniczący) ja.gram.pl/Aurelinus

Mój blog (ostatnie wpisy) rss

Powitanie

Fallout 3, mody, Baldur's Gate, Aurelinus, NtotSC

Witajcie.

 

 

Strona ma charakter informacyjny i jest poświęcona sprawom związanym z moddingiem gier.

 

W wolnych chwilach (a nie jest tego za wiele) zajmuję się grzebaniem w plikach gier co czasem owocuje mniejszymi lub większymi dodatkami do nich.

Lista nie jest imponująca, ponieważ pracuję w zasadzie sam, ale co nieco udało się wyprodukować:

1. Dodatek do gry Baldur's Gate: Tales from the North of the Sword Coast. Niepoprawnie, z mojej winy, ale w przyjętej powszechnie nomenklaturze nazywany North(ern) Tales of the Sword Coast (NTotSC). Obecnie w wersji 2.01 + osobny patch 2.01B.

Dodatek dorównuje wielkością oficjalnym Opowieściom z Wybrzeża Mieczy i znalazł się w wydaniu obu wersji Sagi Baldur's Gate na DVD (niestety ostatnie wydanie nie zawiera patcha, które CDP przeoczył).

Link do modułu w wersji 2.01:

http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=689 

Patch 2.01B:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/NTotSC/NTotSC_patch_2.01B.zip 

Patch 2.01B (wersja angielska):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/NTotSC/NTotSC_English_patch_2.01B.zip

2.1 Rome Total War/Barbarian Invasion

"Wojny Justyniana" dodatek w formie osobnej kampanii obejmującej czasy Justyniana (Bizancjum, wówczas jeszcze Wschodni Rzym) do czasów inwazji arabskiej. Na tyle, na ile gra pozwala, odtworzyłem w niej niemal wszystkie zawiłości ówczesnych realiów, nie wyłączając katastrofalnej Plagi Justyniana.

Kampania mało znana z racji mnogości modułów do tej gry, nigdy też nie spociłem się reklamowaniem jej.

Bezpośredni link:

http://www.1m3.pl/RomeTW/Justinianus Wars for RTW-BI 1.6.zip

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Rome%20TW/Justinianus%20Wars%20for%20RTW-BI%201.6.zip

2.2 Shogun 2 Total War

Poprawiona wersja modułu ZenModMutant, dostępnego na TWC, w którym dokonałem sporo poprawek balansujących rozgrywkę, przywróciłem kilka nieczynnych jednostek, które nie są może zbyt historyczne, ale ich brak psuje frajdę z gry.
Oryginalny moduł ZEN skupia się na operowaniu jednostkami historycznymi (wraz z nazwami) i ogólnym balansie gry a część pod nazwą "Mutant" aktywizuje stosunki dyplomatyczne i wzmaga nacisk na pozyskiwanie kapłanów, metsuke, zabójców itp. co mocno podnosi stopień trudności.
W mojej części ograniczyłem ilość jednostek samurajów i zmieniłem ceny/koszt utrzymania części z nich, inaczej zbalansowałem ekonomię, dyplomację, walkę i budownictwo, przyspieszyłem rozwój sztuk (by można było je pozyskać zanim skończy się czas kampanii), odblokowałem możliwość budowy niektórych monumentalnych budynków, zwiększyłem ilość dostępnych metsuke oraz gejsz.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Shogun%202%20TW/Shogun2_mod.zip

3. Spellforce 2 - Władca Smoków

Restoration Project  (Odtworzenie). Na oficjalnym forum gry (JoWood) są dostępne zarówno patche do rozgrywki dowolnej jak i rozszerzenie do niej odtwarzające wycięte questy.

http://www.1m3.pl/Spellforce/Spellforce2_DS_addon.RestorationProject_v.3.3.zip

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/Spellforce/Spellforce2_DS_addon.RestorationProject_v.3.3.zip

4. The Fall - Last Day of Gaia

Mały patch do polskiego wydania gry, poprawiający w zasadzie wszystkie błędy oraz mały moduł umożliwiający dokładne zwiedzenie pierwszej mapy w grze (Obozu Nowego Rządu).

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/The_Fall/TheFall_PatchDoWersji_1.10.zip 

5. Fallout 3 i Fallout: NV - modpak 

Pozbierałem pojedyncze, najciekawsze moduły z internetu i ubrałem w kompatybilny z wersją polską, pojedynczy, duży moduł. Nie obyło się oczywiście bez poprawek autorskich, ale teraz Fallout 3 bardziej przypomina swoich poprzedników (choć niekoniecznie ich naśladuje):

http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=7383.0

 a Fallout: NV nabiera rumieńców:

http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=7382.0 

6. Świątynia Pierwotnego Zła - tłumaczenie modułu Co8 w wersji 5.0.0/5.0.6

Moduł w wersji polskiej jest lepszy niż oryginał - po pierwsze oczyszczony z błędów, niedoróbek i bzdur, po drugie operuje językiem zbliżonym do tłumaczenia polskiego autorstwa CDProjekt i jest (mam nadzieję) intelektualnie o poziom wyżej od modułu-matki. Na stronie Co8 promuje obecnie kolejną pokraczną wersję beta (nr 5.5.0 lub wyższe), które nie są kompatybilne z tłumaczeniem i - co gorsza - nic nowego nie wnoszą poza wycinaniem zawartości i kolejną masą bugów (ale jak ktoś lubi...):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/ToEE/ToEE_Co8_PELNA_5.0.6_PL.zip

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101427730/ToEE/ToEE_PL_Zmieniona_muzyka.zip

komentarzy: 15Wtorek, 05 sierpnia 2008, 22:51

Ostatnie odwiedziny

Więcej o mnie

Moje tagi:baldur's gate, fallout, overclocking, planescape torment, rome total war

Urodziny:za 258 dni (3 września 1971)

Obecny stan:

Posiadany sprzęt:PC, PC, PlayStation 2, PS Vita 3G, PlayStation 3

Namiary na mnie

e-mail: aurelinus.pl(at)gmail.com

Moi znajomi

Moje statystyki

Na gram.pl jestem już: 4822 dni

Moich wejść na gram.pl: 6 680 (#1126)

Napisanych postów i komentarzy: 1 504 (#792)

Napisanych recenzji: 1 (#46)

Wpisów na blogu: 1 (#231)

Liczba odwiedzin mojego gramsajta: 5 535 (#259)

Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.
© gram.pl